اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها رقیب فیض‌ا‌لله نفجم در مجمع تکواندو مازندران

برای ریاست هیئت تکواندو مازندران از پیشکسوتان اجازه گرفتم

خبرگزاری فارس: کاندیدای پست هیئت تکواندو مازندران گفت: برای پذیرش ریاست هیئت تکواندو مازندران از پیشکسوتان اجازه گرفتم.

برای ریاست هیئت تکواندو مازندران از پیشکسوتان اجازه گرفتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجمع عمومی هیئت تکواندو مازندران برای انتخاب رئیس هیئت قرار است در روز پنجشنبه چهارم آبان از ساعت 10 صبح با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شود که این مجمع دو کاندیدا به نام‌های فیض‌الله نفجم رئیس فعلی هیئت تکواندو استان و از قهرمانان تکواندو جهان و غلام پارساراد از مربیان و پیشکسوتان تکواندو استان که تجربه گرانبها مدیریتی در سابقه کاری خود دارد برای این هیئت انتخاب شوند.

به این منظور خبرنگار فارس در شهرستان ساری از غلام پارساراد یکی از کاندیدای ریاست هیئت تکواندو مازندران درباره برنامه و هدف از کاندیداتوری در صورت انتخاب او مصاحبه‌ای انجام داد که با هم می‌خوانیم.

* از همه پیشکسوتان تکواندو کسب اجازه کردم

پارساراد گفت: با توجه به تجربه فنی و مدیریتی که در امور اجرایی هیئت استان در دوره‌های گذشته داشتم تصمیم گرفتم که وضعیت نابسامان کنونی هیئت استان را بهبود بخشم.

وی تصریح کرد: برای ایجاد تحول و پیشرفت این ورزش از همه دوستداران و پیشکسوتان کسب اجازه و تکلیف کردم و از همه آنها می‌خواهم که در این راستا یاری‌گر تکواندو استان باشند.

* برای خدمت به تکواندو کاندیدا شدم

پارساراد افزود: تنها هدفم خدمت به تکواندو و رساندن این ورزش به جایگاه اصلی‌اش در کشور است که این امر با رفاقت و اتحاد همبستگی تمامی مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان شدنی است.

کاندیدا پست ریاست هیئت تکواندو مازندران در ادامه قابلیت‌های تکواندو استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با داشتن این همه استعداد و نخبه در تکواندو استان به درستی از آنها استفاده نمی‌شود.

وی گفت: مدیریت فعلی تکواندو استان هم برای پیشرفت و توسعه تکواندو استان زحمت خود را کشیدند، ولی یکی از بهترین استان‌های کشور در رشته تکواندو هستیم که بنا به دلایلی رشد و پیشرفت خوبی در کشور نداشتیم.

* در جذب اسپانسر باید کوشا و خوب عمل کنیم

پارساراد مهم‌ترین برنامه خود را جذب اسپانسر قوی، برگزاری منظم لیگ استان و حضور پررنگ نماینده از استان در لیگ کشور اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر در هیچ یک از این برنامه‌ها پیشرفت چندانی نداشتیم.

وی عنوان کرد: در مدیریت گذشته در تمامی رده‌های سنی در لیگ کشور مازندران دارای نماینده بود که در حال حاضر خبری از نماینده استان در لیگ کشور نیست.

* بانوان همچون آقایان از تکواندو سهم دارند

پارساراد در ادامه بیان داشت: معتقدم به هر اندازه آقایان که از تکواندو استان سهم دارند بانوان هم به همان مقدار باید سهم داشته باشند، زیرا در بانوان استعدادهای خوبی داریم.

وی گفت: در سال‌های گذشته در تکواندو بانوان چهار ملی‌پوش به نام‌های سوسن حاجی‌پور، مهین اسماعیل‌نژاد، مهسا تقوی و ساناز بحری داشتیم که در حال حاضر به جز خانم حاجی‌پور از دیگر تکواندوکاران خبری نیست.

پارساراد خاطرنشان کرد: بانوان مازندرانی در مسابقات مختلف صاحب مقام‌های خوبی در کشور می‌شدند که یکی از این افتخارآفرینان سوسن حاجی‌پور از تکواندوکاران ارزشمند مازندرانی است که در المپیک 2012 لندن حضور داشت.

* خانه تکواندو از ضروریات تکواندو و مهم‌ترین برنامه‌ام است

وی داشتن خانه اختصاصی تکواندو در استان را ضروری و از برنامه‌های اصلی خود دانست و ابراز داشت: برنامه‌های دیگری همچون تشکیل اتاق فکر با حضور پیشکسوتان و خاک‌خورده تکواندو، تعامل و همفکری با روسا هیئت‌های شهرستان برای برنامه‌ریزی و تصمیمات بهتر، تقویت و حمایت همه جانبه از هیئت‌های شهرستان به ویژه در منابع مالی، برگزاری کلاس‌های کوچینگ و ارتقا مربیان و داوران، برگزاری مسابقات منظم لیگ استان در گروه‌های مختلف سنی، اعزام تیم منتخب استان به رقابت‌های بین‌المللی برون‌مرزی، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه ویژه حمایت ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و داوران و حضور منظم نماینده استان در لیگ قهرمانی کشور دیگر برنامه‌های خوب که با کمک و همت دوستداران و پیشکسوتان تکواندو استان می‌توانیم به درستی اجرا کنیم. 

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول