اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن پنجم انتخابی تیم ملی

رفیعی برای حضور در مسابقات جام جهانی تکواندو رقابت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکار قمی در پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان، شانس خود را برای اعزام به پیکارهای جام جهانی تکواندو می‌آزماید.

رفیعی برای حضور در مسابقات جام جهانی تکواندو رقابت می‌کند

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه تلاش و فعالیت دلسوزانه مربیان تکواندوی قم سبب شده تا این استان در عرصه ملی حرف‌های زیادی در این رشته داشته باشد و در تیم‌های ملی نیز شاهد حضور چهره‌های شاخص تکواندوی قم در میادین برون مرزی باشیم.

وی ادامه داد: تکواندوی قم در 10 سال اخیر روند بسیار خوبی در مسیر پیشرفت داشته است و هم‌اکنون در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و هم در تیم ملی نمایندگان بسیار شایسته‌ای داریم که از اعتبار تکواندوی قم دفاع می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به حضور یک تکواندوکار قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی تکواندو تصریح کرد: این تکواندوکار ارزنده سیدمحمد رفیعی است که از شانس زیادی برای اعزام به این مسابقات برخوردار است.

وی یادآور شد: عملکرد رفیعی به عنوان چهره شاخص تکواندوی استان قم در انتخابی قبلی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان کشورمان بسیار خوب و مثبت بود و موجب شد این تکواندوکار توانمند خود را به جمع مدعیان اعزام به جام جهانی برساند.

افکاری اضافه کرد: اکنون مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان در راه است و تمام نفراتی که به این مرحله راه یافته‌اند، آخرین بار بخت خود را برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان مورد آزمایش قرار می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهانی تکواندو در جزیره آروبا در قاره امریکا ابراز داشت: برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی تکواندو در آروبا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی با شرکت 18 تکواندوکار شاخص کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو به منظور حضور در مسابقات جام جهانی آروبا از روز چهارشنبه 26 مهر ماه و به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود افزود: رقابت 18 تکواندوکار اردونشین زیر نظر کادر مربیان و با هوگوهای الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی تکواندو جلال خدامی، علیرضا نصر آزادانی، روح‌الله طالبی، محمد باقری‌معتمد، احسان امینی، پیام قبادی، پوریا عرفانیان، حسن باغگرایی، سیدمحمد رفیعی، عباس شیخی، علیرضا درویش‌پور، وحید عیسی‌بیگلو، فرزاد عبداللهی، کوروش رجلی، یوسف کرمی، مهران عسگری، بهزاد ایلخانی و مسعود حجی زواره حضور دارند که از این تعداد 10 تکواندوکار مجوز حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو را به دست می‌آورند این در حالی است که رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو را هشت داور قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول