اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری رقابت‌های ورزشی ارتش

منطقه یکم دریایی قهرمان تکواندوی ارتش شد

خبرگزاری فارس: منطقه یکم دریایی بندرعباس در مسابقات تکواندو نیروی دریایی ارتش قهرمان شد و منطقه دوم دریایی بوشهر مقام دوم و مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی رشت مقام سوم را کسب کرد.

منطقه یکم دریایی قهرمان تکواندوی ارتش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،‌ در ادامه برگزاری جشنواره فرهنگی ‌ورزشی کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیرجان عصر امروز مسابقات تکواندو‌، شنا‌، دارت‌ و کشتی پایان یافت.

در مسابقات تکواندو که با شرکت 10 تیم و 40 قهرمان از ناویان وظیفه در سالن ورزشی مرکز آموزش دریایی سیرجان برگزار شد، منطقه یکم دریایی بندرعباس مقام اول‌، منطقه دوم دریایی بوشهر مقام دوم و مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی رشت مقام سوم را کسب کرد.

در چهار وزن المپیکی این مسابقات نیز در وزن 58- کیلو‌گرم جواد سعیدی از پایگاه دریایی بندرعباس‌، 68- کیلوگرم علی خنسیر از منطقه دوم دریایی بوشهر‌، وزن 80- کیلوگرم پوریا کریمی از پایگاه دریایی بندرعباس و در وزن 80+ کیلوگرم ابراهیم عزیز‌زاده از مرکز دریایی رشت به مقام‌های اول رسیدند.

در مسابقات شنا نیز که در استخر بزرگ دریادلان پایگاه دریایی سیرجان در شش ماده و بخش تیمی برگزار شد در 50 متر پروانه و 200 متر مختلط انفرادی سبحان کمال‌نژاد از مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان، در بخش چهار در 100 متر آزاد تیمی رحیم عباس‌زاده از مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی رشت اول شدند.

همچنین در‌ 100 متر کرال سینه حسین باباخانی از منطقه سوم دریایی کنارک‌، 100 متر قورباغه شایان رحیمی از مرکزپشتیبانی‌ دریایی تهران‌، 50 متر کرال پشت محمد تیموری از منطقه سوم دریایی کنارک به مقام‌های اول در این ماده‌ها دست یافتند.

در بخش تیمی نیز مرکز آموزش تخصصی دریایی رشت مقام اول‌، مرکز آموزش دریایی سیرجان مقام دوم و منطقه سوم نیروی دریایی کنارک به مقام سومی دست یافت. 

در مسابقات دارت که 9 تیم از مراکز دریایی ارتش شرکت کردند، مرکز آموزش‌های تخصصی رشت قهرمان شد و مرکز آموزش دریایی سیرجان نایب قهرمان و منطقه سوم دریایی کنارک مقام سوم را از آن خود کردند. 

در مسابقات کشتی که عصر امروز پایان یافت در چهار وزن المپیکی 60 کیلوگرم امیر صفری و 66 کیلوگرم مهرداد عینی هر دو از مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان اول شدند و در 74 کیلوگرم کرم کرمعلی از مرکز آموزش دریایی بوشهر و در 84 کیلوگرم نعیم دلفینه از پایگاه دریایی خرمشهر نیز به مقام اول رسیدند.

در بخش تیمی پایگاه دریایی سیرجان اول شد‌، منطقه یکم دریایی بندرعباس نایب قهرمان و دانشگاه علوم و فنون دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر به مقام سوم رسید.

مسابقات تیراندازی معلولان‌ سیرجان برگزار شد‌

معلولان ضایعه نخاعی شهرستان سیرجان امروز در مسابقات تیراندازی در سالن تیراندازی این شهر شرکت کردند.

اصغر حدیدی مسئول اداره ورزش و جوانان سیرجان اظهار داشت: در این مسابقات که با تفنگ بادی برگزار شد، 40 نفر از معلولان مرد و 20 نفر زن شرکت کردند که جمشید پوریا‌، عزیزالله هندیزی و اکبر آذرپیرا در بخش آقایان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان مهدیه آباده اول، ناهید خسروی دوم‌ و فاطمه مورالدینی سوم شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول