اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم و دهم آبان در زنجان

مسابقات تکواندو و تیراندازی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: مسابقات تکواندو و تیراندازی خواهران بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات تکواندو و تیراندازی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نهم و دهم آبان ماه سال جاری مسابقات تکواندو و تیراندازی دانشجویان دختر بسیجی در قالب یادواره شهدای دانشجو در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 350 دانشجو در این مسابقات حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: این مسابقات برای گرامیداشت شهید غلامحسین بسطامی در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای استان زنجان در سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره 13 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهم‌ترین اهداف این یادواره محسوب می‌شود.

بابایی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه به ویژه دانشگاه‌ها از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: معرفی الگوهای ایثار و جاودانه از ضروریات جامعه امروز است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است الگوهای ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی معرفی شود، یادآور شد: باید دانشجویان به عنوان قشر آگاه و تاثیرگذار جامعه با این الگوها آشنا شوند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: در صورت عدم معرفی الگو به دانشجویان، دشمن با برنامه‌ریزی لازم الگوهای مورد نظر خود را در جامعه معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه هرچه نام و یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود، فضای فرهنگی جامعه سالم‌تر می‌شود، افزود: باید با معرفی این الگوها به جامعه دانشجویی به سالم‌سازی فضای دانشگاه کمک کرد.

بابایی از برگزاری یادواره 34 شهید دانشجوی استان زنجان خبر داد و گفت: این یادواره نیز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ممتازین و مبتکرین دانشجویی در زنجان خبر داد و یادآور شد: این جشنواره اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول