اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

اتحاد مسئولان زمینه‌ساز اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: اتحاد مسئولان زمینه‌ساز اقتدار و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی است.

اتحاد مسئولان زمینه‌ساز اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌السلام سید ضیاء‌الدین هاشمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: این روز فرصت بسیار خوبی است تا با نیایش و عبادت به درگاه الهی زمینه را برای تقرب‌جویی و نزدیکی به خداوند متعال فراهم کنیم.

امام جمعه آوج افزود: مسلمانان در اعیاد پرفضیلت قربان تا غدیر باید با اکرام و نوع‌دوستی موجب سعادت دنیوی و اخروی خود و رضایت هرچه بیشتر الهی شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌ مختلف دعای پرفضیلت عرفه در جای جای میهن اسلامی هم‌زمان با حجاج مکه معظم تصریح کرد: معنای عرفان و حقیقت واقعی در روز عرفه نمایان می‌‌شود و کسانی که این دعا را زمزمه کردند، قطعأ به اجر و ثواب معنوی بسیار عظیمی دست پیدا می‌کنند.

امام جمعه آوج با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره بزرگ حج امسال بیان کرد: سخنان، رهنمود‌ها و پند‌های حکیمانه معظم‌له همواره راه‌گشای اقتدار و پیشرفت روزافزون تمام مسلمانان در سراسر جهان بوده و افق بیداری و عزت آنان را ترسیم می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: اتحاد و یکدلی میان امت واحد اسلامی در موسم حج نویدبخش این مهم است که اراده و عزم بی‌مانند میان ملت‌های واحد می‌تواند ریشه ظلم و کفر را از سراسر عالم برچیده و پایه‌گذار حکومت عدل الهی در جهان باشد.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان اسلامی برای تفرقه‌افکنی و نفود دسیسه و تردید بین ملت‌های بیداری اسلامی به جایی نرسیده و قطعأ با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو می‌شود، عنوان کرد: همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است، پیروزی نهایی همیشه همراه با امت‌ اسلام است که باید با جهاد و ایستادگی برابر حکومت‌های مستبد و ستمگر عالم زمینه را برای تحقق گسترده این وعده الهی فراهم کنند.

امام جمعه آوج اضافه کرد: اتحاد و تعامل میان کارگزاران و دست‌اندرکاران در داخل کشور در راستای پیش‌برد و دست‌یابی به توسعه بسیار مهم و انکارناپذیر است که رهبر معظم انقلاب همواره بر پیشرفت در سایه‌ وحدت میان مسئولان تأکید فرموده و این را مرتبأ به آحاد ملت و تمام مسئولان یاد‌آور می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول