اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق عمرانی استاندار اردبیل:

اتحاد و تعامل حلقه مفقوده پیشرفت اردبیل است

خبرگزاری فارس: معاون سابق عمرانی استاندار اردبیل گفت: اتحاد و همدلی و تعامل سازنده مسئولان حلقه مفقوده پیشرفت این منطقه است.

اتحاد و تعامل حلقه مفقوده پیشرفت اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو در جلسه شورای اداری استان که ابتدایش همراه با تودیع وی و معارفه میر‌کمال‌الدین جعفریان به عنوان معاون جدید امور عمرانی استانداری اردبیل بود، اظهار داشت:‌ از مردم قدر‌شناس، ولایی و محب اهل بیت اردبیل قدردانی می‌کنم که در مدت حضورم در استان اردبیل این شهر عاشقان دلسوخته ابا‌عبدالله‌الحسین و ابوالفضل‌العباس میزبانان شایسته و فاخری برای من بودند.

وی با اشاره به حمایت سید حسین صابری استاندار پیشین اردبیل از حوزه معاونت امور عمرانی خاطرنشان کرد:‌ سید حسین صابری فردی بسیار مبادی آداب، مقید به حفظ ‌بیت‌المال و انسانی شریف بود که در کنار قرابت معنوی با مردم استان اردبیل معاونت صابری را برای خود افتخاری عظیم می‌دانم و خداوند را سپاسگزارم که در طول مدت خدمتم در اردبیل با چنین فردی حشر و نشر داشتم.

معاون سابق عمرانی استاندار اردبیل با تبریک انتصاب اکبر نیکزاد به عنوان استاندار جدید اردبیل حضور وی در استان و برادرش در کسوت وزارت را فرصتی مغتنم برای اردبیل اعلام کرد و از مردم این استان خواست از این فرصت‌های پیش آمده به نحو احسن استفاده کنند.

بیگدلو برای میر‌جعفریان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و یادآور شد:‌ در راستای رشد و تعالی استان هر کاری را که شایسته می‌دانید انجام دهیم چرا که اردبیل شایسته نیک‌ترین پیشرفت‌هاست.

وی این استان را دارای ظرفیت‌های بسیار بالا اعلام کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها با وفاق و همدلی استفاده کنید تا در کنار نیکزاد‌ها بتوانید استانی درخشنده داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سابق عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه اردبیل از وی عنوان کرد: در مدتی که در اردبیل حضور داشتم از حمایت‌های این فاضل اندیشمند برخوردار شدم و اطمینان و وثوق کامل دارم که حضور امام جمعه اردبیل و بسیاری از مدیران ارزشمند می‌تواند در استان شما کار‌ساز باشد اما نمی‌دانم چرا پیشرفتی مشاهده نمی‌کنیم.

بیگدلو با اشاره به اینکه با تنگ نظری و صف‌آرایی در مقابل یکدیگر نمی‌توانید کاری از پیش ببرید، افزود: مجموعه‌ای موفق است که همچون ساعت اعضای آن دقیق و منظم با یکدیگر کار کنند و هر چند من در استان شما قطعات و نیروهای جواهرنشان بسیاری را دیده‌ام اما شما را به خدا در این استان تقابل را کنار بگذارید و تعامل دوستانه را برگزینید که این تنها راهکار چاره‌ساز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در روز تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید اردبیل عملکرد حوزه معاونت عمرانی را به طور مفصل بیان کرده‌ام، بیان داشت: از همه مردم فهیم استان اردبیل قدردان هستم که بی‌هیچ ادعایی مسئولانشان را یاری می‌کنند و تنها خواهان پیشرفت استان هستند.

معاون سابق عمرانی استاندار اردبیل از فرمانداران نیز جداگانه تقدیر کرد و ادامه داد: اکبری فرماندار مرکز استان از سال 84 به واقع گل کاشتند و در حمایت، هدایت و وحدت آفرینی بین منتصبان دولت تلاش کردند که شایسته تقدیر است.

بیگدلو نیاز استان را همدلی، همفکری و تعامل جدی اعلام کرد و گفت:‌ حق این استان پیشرفتی به مراتب بالاتر از این حرف‌ها است پس با اندکی وسعت نظر و سعه صدر می‌‌توان اردبیل را به جایگاه واقعی خود رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اشاره به روایتی در خصوص خریداران حضرت یوسف (ع) و با یادآوری داستان پیر‌زنی که با یک کلاف نخ برای خرید یوسف به بازار آمده بود، تصریح کرد: با اندک وسع خود و دارایی‌ام که حاصل و اندوخته چندین ساله فعالیت‌ام بود به اردبیل آمدم تا نامم در لیست خریدران ارزش‌های مردم اردبیل باشد تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول