اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر دوم بخش حفظ چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان:

مهم‌ترین دغدغه‌ام اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نفر دوم بخش حفظ چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان گفت: مهم‌ترین دغدغه‌ام به عنوان یک فرد مسلمان، اتحاد مسلمانان است.

مهم‌ترین دغدغه‌ام اتحاد مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد مصطفی پس از معرفی نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان در تبریز در خصوص تهمت اخیر دشمنان اسلام به ساحت پیامبر گرامی اسلامی(ص) اظهار کرد: این گونه حرکت‌های ضداسلامی موجب خودیابی مسلمانان و تقویت اتحاد اسلامی می‌شود.

وی سطح کیفی و داوری این مسابقات قرآنی را خوب ارزیابی کرد و گفت: آشنایی دانشجویان مسلمان جهان با یکدیگر از برکات این مسابقات است.

این حافظ قرآن کریم از جمهوری اسلامی موریتانی، با اشاره به اینکه آموزش‌های گروهی قرآن در مدارس این کشور رایج است، افزود: به صورت تخصصی نیز در سطح دانشگاه‌ها رشته‌های قرآنی تدریس می‌شود.

محمد مصطفی که در رشته پژوهش‌های قرآنی تحصیل می‌کند، رتبه دوم بخش حفظ کل قرآن کریم را در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمانان کسب کرد.

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی دانشجویان مسلمان که به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری شهرداری تبریز در دو بخش حفظ و قرائت برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول