اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ آزادگان

اتحاد لرستان از سد همای قم گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال همای قم در فوتبال جام آزادگان به حریف لرستانی خود باخت تا ناکامی‌های این تیم در هفته‌های اخیر ادامه یابد.

اتحاد لرستان از سد همای قم گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال همای قم در سومین گام از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل تیم اتحاد الشتر لرستان نتوانست طعم پیروزی را بچشد و به این ترتیب برای سومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی مقابل حریفان خود محروم ماند.

در حالی که نیم فصل نخست از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف و با برگزاری دیدارهای هفته سوم خود پیگیری شد، تیم‌های حاضر در این رده لیگ باشگاه‌های کشور تلاش خود برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله دوم از هر گروه را ادامه دادند اما همای قم در میزبانی از حریف لرستان خود ناکام بود و برای سومین بار در این فصل لیگ آزادگان تن به شکست داد.

همای قم در دیداری خانگی میزبان تیم اتحاد الشتر لرستان بود و قصد داشت با کسب نتیجه مطلوب مقابل حریف لرستانی خود از این هفته شروعی خوب را بعد از دو باخت متوالی داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و نماینده ضعیف فوتبال قم به باخت یک بر صفر مقابل میهمان خود رضایت داد.

تیم فوتبال هما تنها نماینده فوتبال استان قم است که با کسب نتایج دور از انتظار و غیر قابل قبول حضوری ناموفق در مرحله گروهی این فصل رقابت‌های امسال لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشته و این تیم از آغاز لیگ تاکنون هرگز نتوانسته است مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کند.

هما پیش از این در اصفهان برابر تیم صفاهان به میدان رفت و با باخت دو بر صفر آن مسابقه را به اتمام رساند تا با احتساب شکست چهار بر یک در هفته نخست لیگ آزادگان برابر تیم امید حسن آباد تهران و شکست در جدال با تیم اتحاد الشتر لرستان برای سومین بار در لیگ این فصل مقابل حریفان خود تن به شکست دهد و از کسب سه امتیاز محروم بماند.

شکست هما در جدال با تیم فوتبال اتحاد الشتر لرستان در حالی رقم خورد که آنها به این ترتیب سومین باخت این فصل را پذیرفتند و نماینده فوتبال قم در ادامه روند ضعیف و دور از انتظار خود به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول