اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

می‏خواهند خروش مسلمانان را کوچک جلوه دهند/ فرصت اتحاد را قدر بدانیم

خبرگزاری فارس: هنوز دردهایمان از حرمت‏شکنی به امام هادی(ع) تسلی نیافته، باز داستان حرمت‏شکنی ناموس عالم، حضرت محمد(ص) قلب‏هامان را به درد آورد و این بار هم در قالب فیلم.

می‏خواهند خروش مسلمانان را کوچک جلوه دهند/ فرصت اتحاد را قدر بدانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نخستین هجوم سخیف به ساحت پیامبر اعظم(ص) در دهه اخیر را به یاد می‏آوریم، کاریکاتورهای آن به اصطلاح هنرمند دانمارکی و پس از آن خروش مسلمانان جهان.

از فیلم «فتنه» یادتان هست؟ هنوز به یاد داریم که «گرت ویلدرز» چگونه در این فیلم آیات قرآن را خشونت‏آمیز خواند و در پایان به مخاطبان القا کرد که باید قرآن را پاره کرد.

از «تسلیم» چطور؟ «تئو ونگوک» نواده نقاش سرشناس هلندی این فیلم را ساخت و اسلام را مانع خوشبختی و نماد استبداد و زن‌ستیزی دانست.

«محاصره» را به یاد دارید و داستان ترور و آدم‌کشی مسلمانان در مهد آزادی و ینگه دنیا، آمریکا.

کتاب موهن سلمان رشدی «آیات شیطانی» را به یاد دارید، و اصلاً مگر می‏شود آن را از یاد برد؟ با موضع‏گیری امام راحل و حکم ارتداد سلمان رشدی.

از کتاب موهن «تسلیمه نسرین» نیز نمی‏توان گذشت، آن هم هجمه به مقدسات مسلمین بود.

جالب اینکه در هجوم به مقدسات مسلمانان، 3 عنصر تقریباً همیشه حاضرند که یکی عنصر هنر، دوم عنصر رسانه و دیگری عنصر آزادی بیان است.

مگر می‏شود پس از این همه توهین، آنها را نگاه فردی دانست، عزیزان «دم خروس» دروغ غربی‏ها برای خودشان هم پیداست و مگر می‏شود باور کرد که این اقدامات سازماندهی شده نیست؟

در توهین اخیر یک مورد دیگر هم وجود دارد و آن شخصیت یک کشیش دیوانه به نام «تری جونز».

آیا تری جونز واقعاً دیوانه است؟

آیا کاریکاتوریست دانمارکی صرفاً می‏خواست ذوق هنری‏اش را به نمایش بگذارد و گرت ویلدرز و تئو ونگوک فیلم‎سازی‏شان را برای کمک به بشریت و مسلمین بکار گرفتند و دایه دلسوزتر از مادر شدند؟

راستی پس از خروج مسلمانان علیه این توهین، چرا سفارتخانه‏های آمریکا مورد هجوم مسلمین قرار گرفت؟

چرا سفیر آمریکا در لیبی کشته شد و کنسول‏گری این کشور در آتش خشم مسلمانان سوخت؟

چرا مردم مصر پرچم آمریکا را از فراز سفارتخانه این کشور در مصر پائین کشیدند و پاره پاره کردند و در نهایت آن را به آتش کشیدند؟

در ابتدا انتظار سکوت رسانه‏های غربی را داشتم، اما وقتی توجیهات رسانه‏های غربی را برای اینکه بگویند «تقصیر ما نیست و کار یک فرد یهودی است و ما که نمی‏توانیم جلوی آزادی عقیده افراد را بگیریم» را دیدم و شنیدم، باورم شد این بار غرب و شیاطین علی‏رغم کینه‏ورزی، ترسیده‏ است.

باید قدر فرصت تاریخی را دانست، در شرایطی که دشمن به نام فرق گوناگون مسلمین، در پی اختلاف‏افکنی است تا شیرینی بیداری اسلامی در کام مسلمانان ـ خصوصاً کشورهایی که در آنها انقلاب شده ـ تلخ شود، شاهد هجوم به نبی مکرم اسلام هستیم و مگر این دیوانگی نیست؟

و مگر این اقدامات بر دامن کبریایی پیامبر(ص) غباری است؟

البته باید پیروان آن پیامبر(ص) و مسلمین جهان برانگیزند و شدت عمل نشان دهند، چراکه عشاق پیامبر اعظم(ص) در سراسر دنیا بر خود تکلیف می‏دانند از حریم «پدر امت» دفاع کنند.

امروز از آمریکا «شیطان بزرگ» و حامیانش در بین مسلمین، چه کسی منفورتر است؟

نشانه‏های اضمحلال و فروپاشی امپراطوری شیطان آشکار شده و هرچه بر وسعت و حجم دیوانگی آنان افزوده می‏شود، امید مسلمین به شکست زودهنگام آنان بیشتر می‏شود.

در شرایطی که دشمن در پی جنگ‏افروزی بین مسلمین در سوریه، عراق، بحرین و ... بود، هجمه به پیامبر اعظم(ص) رخ داد و مجدداً به یاد مسلمین آورد که دشمن حقیقی، دیگری است و چقدر لازم است همین جا به یاد آوریم توصیه‏های امام خامنه‏ای را مبنی بر تمرکز همه مسلمانان بر دشمنی با آمریکا و توجه به مغالطه‏های ناصواب و عدم گم کردن میدان مبارزه اصلی که متاسفانه وهابیت به آن دامن می‏زند.

راستی چرا هیچ واکنشی از ترکیه، قطر، عربستان، بحرین، امارات و ارتجاع عرب نمی‏بینیم؟ کسانی که خود را دلسوزتر از مادر می‏دانند و میلیاردها دلار را برای فروریختن محور مقاومت در سوریه و لبنان هزینه می‏کنند چرا اینجا دم برنیاوردند؟

حنای غربیان و مرتجعین عرب و مزدوران شیطان رنگ باخته و جامعه مسلمانان جهان روز به روز بیدارتر می‏شود و باید خود را مهیا و آماده کرد.

برنامه‏های آینده دشمن را باید شناخت و انرژی متراکم مسلمانان جهان را باید تجمیع کرد.

باید خروش و فریاد برآورد و دشمن را مرعوب کرد، بیش از مواجهه فیزیکی باید با بهره‏گیری از سلاح زبان این میدان را پیروز شد، و البته نقش رسانه‏های انقلاب اسلامی و جهان اسلام از همه بیشتر است.

غربیان متوجه خروش مسلمین شده‏اند، لکن می‏خواهند این خروش را کوچک جلوه داده و آن را در سطح یک گروه و فرقه منحطی نظیر القاعده تنزل دهند، لذا باید هوشیار بود و با اطلاع‏رسانی صحیح و بهره‏گیری مناسب از رسانه‏ها، بزرگی و عظمت مسلمین را به گوش جهان اسلام و مردم محاصره شده در امپراطوری رسانه‏ای غرب در همه‏ دنیا، رساند.

صبح نزدیک است و در آن صبح نقش مجاهدان اولیه بارزتر، بنابراین همه مسلمانان دنیا، خصوصاً ایرانیان مسلمان باید وقت‏شناس باشند و حال که امپراطوری شیطان بر مبارزه با اسلام متمرکز شده، قلب‏ها را به هم نزدیک کرد و با بهره‏گیری از فرصت «دشمن مشترک» کار شیطان را تمام کرد.

=================

یادداشت از: علی‏رضا رجبی

=================

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول