اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

اندیشه‌های روحانی محمد (ص) سبب اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بندرعباس گفت: وجود و بقا اندیشه‌ها و تفکرات روحانی پیامبر اسلام در دوره‌های تاریخی مختلف سبب اتحاد پیروان دین اسلام شده است.

اندیشه‌های روحانی محمد (ص) سبب اتحاد مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، اظهار داشت: مردم مسلمان در سراسر جهان و به ویژه ایران اسلامی به دنبال مجازات کردن عاملان این اقدام شنیع هستند و به کسی اجازه توهین به مقدسات خود را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه نقطه مقابل راهپیمایی امروز امریکا و صهیونیست‌ها هستند، افزود: با هدف محکوم کردن این مصیبت که قلب رهبری را به درد آورده باید فریاد "انالله و انا الیه الراجعون" سر دهیم.

خطیب موقت جمعه بندرعباس یادآور شد: این روزها مسلمانان با یکدیگر متحد شده و جانانه محبت خود را نسبت به پیامبر اسلام ابراز می‌کنند و با هجوم به سمت مراکز سیاسی آمریکا در کشورهای اسلامی انزجار خود را از این حرکت آمریکایی، صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به «نقشه‌های مستکبران علیه دین اسلام»، اظهار داشت: اجرای این نقشه‌های شوم از سوی استکبار همواره صفوف مسلمانان را فشرده‌تر کرده و مسلمانان دنیا با اتحاد بیشتری علیه استکبار جهانی فریاد زده‌اند.

وی با بیان اینکه این گونه حرکت‌های زشت زمانی از سوی دشمنان اسلام سر می‌زند که احساس کنند خلا و اختلافی در میان مسلمانان وجود دارد، اظهار داشت: از برکت وجود معنوی اندیشه‌های پیامبر اسلام است که هر مسلمانان در چنین میادینی متحد می‌شوند.

معتقدان به دین مبین اسلام باید متحد شده و در برابر اینگونه اقدام های شرم‌آورکه زبان از بیان آنها شرم دارد ایستادگی کنند.

فروزان‌نژاد گفت: حرکت‌های مسلمانان در برخورد با این اقدام باعث مخفی شدن کشیش پخش کننده فیلم موهن شده است.

امام جمعه موقت بندرعباس اضافه کرد: موج سهمگین جهان اسلام در محکومیت و مقابله با این جنایت پایه‌های استکبار را خواهد لرزاند.

وی همچنین بر مجازات عاملان ساخت این فیلم توهین آمیز، تاکید کرد و گفت: مسلمانان به دنیا نشان داده‌اند که رسول بزرگوار اسلام تنها نیست و حرکت گسترده مسلمانان پایه‌های استکبار را لرزانده است.

یادآور می‌شود پس از اقامه نماز جمعه در مرکز استان هرمزگان و دیگر شهرهای این استان جنوبی، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی تولید و انتشار ساخت فیلم موهن به مقدسات اسلامی را با شعارهایی محکوم کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول