اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهدا عامل اتحاد ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا عامل اتحاد ملت ایران هستند.

شهدا عامل اتحاد ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام گلپایگانی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بن با تسلیت شهادت حضرت امام جواد(ع) اظهار داشت: عزت و عظمت را شهدا برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: با گذشت بیست سال از شهادت این شهدا، امروز این مراسم با عظمت با حضور پرشور عزاداران حضرت امام جواد(ع) نشان از حقانیت شهدا دارد.

نکونام گلپایگانی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری شهدا و ایثار و فداکاری‌شان انقلاب و اسلام را از خطرات و توطئه‌های استکباری محفوظ داشته و می‌دارد.

امام جمعه شهرکرد گفت: باید به این عزت و بالندگی ایران اسلامی در دنیا مباهات کرد که با همه توطئه‌ها و دسیسه‌های استکباری، امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان الگو قرار گرفته است.

وی توجه به خانواده شهدا را از ضروریات دانست و تصریح کرد: نباید دل خانواده شهدا را با کوتاهی در مسئولیت و یا بی‌توجه به خانواده‌های شهدا به درد آورد که اگر اینگونه عمل کنیم مدیون خون شهدا خواهیم بود

نکونام گلپایگانی با بیان اینکه شهادت برترین درجه کمال است، گفت: شهادت شکوهمندانه‎ترین مرگی است که هر مجاهد راه حقی آن را آگاهانه و با افتخار برمی‌گزیند و به زندگی و مرگ پس از مرگ بهترین معنی و زیبائی و جلال را می‌بخشاید.

وی خاطرنشان کرد: اساسا شهید واژه‌ای است که به معنای حاضر، ناظر، گواه، امین در شهادت، خبر دهنده راستین، آنکه از علم او چیزی فوت نشود، آگاه، محسوس و مشهود، کسی که همه چشم‌ها با اوست، نمونه و الگو از آن یاد می‌شود.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول