اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

اقدامات مذبوحانه آمریکا و صهیونیسم موجب اتحاد مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیانیه‌ای ضمن محکومیت و اعلام انزجار نسبت به اهانت و هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) اقدامات مذبوحانه آمریکا و اربابان صهیونیستی را موجب اتحاد مسلمانان دانست.

اقدامات مذبوحانه آمریکا و صهیونیسم موجب اتحاد مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این بیانیه آمده است: ما استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین این بی‌حرمتی‌های جنون‌آمیز را شاهد بزرگی بر یاوه‌سرایی و دروغ‌پردازی رییس جمهور و سیاست‌مداران آمریکایی که شعارشان مبنی بر احترام به مسلمان‌‌ها و فرهنگ‌ها است؛ می‌دانیم و با محکوم کردن این اقدام زشت و غیر‌انسانی، اندیشمندان و دانشگاهیان جهان اسلام را به اعلام انزجار از این عمل ناشایست فرا می‌خوانیم.

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: آمریکای جنایتکار در دست و پا زدن برای جبران شکست‌های خفت‌بار خود و سرپوش گذاشتن بر دروغ‌‌پردازی‌هایش در سال‌گشت دروغ بزرگ خود در رابطه با ماجرای کذب 11 سپتامبر دست به جنایتی نفرت‌انگیز مانند سایر جنایت‌های خود زد. در این مورد اهانت به اول شخصیت عالم انسانی، وجود نازنین و با برکت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) صورت گرفت که قلوب مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد. این نخستین مــرتبه‌ای نیست که سران دولت استکباری و ایادی‌شان برای عقده‌گشایی خود، بی شرمانه مقدسات اسلامی - انسانی را هدف خشم کینه‌توزی خود قرار می‌دهند.

همچنین در قسمت دیگری از این بیانیه خطاب به سران آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده است: سردمداران مزدور آمریکایی و اربابان صهیونیستی بی‌دین آن‌ها باید بدانند این اقدامات مزبوحانه موجبات اتحاد و همبستگی روزافزون جهان اسلام را رقم خواهد زد و چراغ بیداری اسلامی را پرفروغ‌تر خواهد کرد.

در پایان این بیانیه اضافه می‌کند: این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تمام مسلمانان تسلیت گفته و از مسئولان محترم جمهوری اسلامی می‌خواهیم که در دفاع از اسلام عزیز و انزجار از این اقدام نفرت‌انگیز از هیچگونه اقدامی فروگذاری نکنند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول