اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

اتحاد جهان اسلام برابر اسلام‌ستیزی آشکار صهیونیست‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) خواهان اتحاد در عمل و موضع مشترک کشورهای اسلامی در برابر اسلام‌ستیزی آشکار صهیونیسم جنایتکار و آمریکای مدعی حقوق بشر شد.

اتحاد جهان اسلام برابر اسلام‌ستیزی آشکار صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی با انتشار بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص) اظهار داشت: با نهایت تاسف شاهد هستیم که بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست بین‌الملل از آستین منادیان دروغین حقوق بشر آمریکایی بیرون آمد و با شعار آزادی بیان، قلوب نه تنها میلیون‌ها مسلمان بلکه همه پیروان آزاد اندیش ادیان الهی را با توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) جریحه‌دار کرد.

وی افزود: آن چه مسلم است فیلم‌ساز صهیونیست آمریکایی با حمایت آشکار دولت آمریکای منفور و رژیم صهیونیستی جنایت‌پیشه در فیلم موهن خود آشکارا به پیامبر نور و رحمت و همه مقدسات اسلامی اهانت می‌کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: هر چند اراده خداوند بر سربلندی روزافزون رسول گرامیش بوده و هست، اما امت همیشه هوشیار جامعه اسلامی در سراسر نقاط جهان نظیر ملت مسلمان ایران و همگام با برادران مسلمان خود و آزادگان جهان نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، کارگردان، سازندگان و تمام عوامل این فیلم غیراخلاقی و ضداسلامی ابراز می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا این اهانت اخیر توطئه‌ای سازمان یافته برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و اتحاد مسلمانان است که ضمن محکوم کردن آن خواهان اتحاد در عمل و موضع مشترک کشورهای اسلامی در برابر اسلام ستیزی آشکار صهیونیسم جنایتکار و آمریکای مدعی حقوق بشر هستیم.

پورابراهیمی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم خداجو و شهید پرور کرمان در ندای فریاد الله‌اکبر و تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام ناب محمدی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار مردم فهیم، بصیر و انقلابی استان کرمان یک صدا خواستار عذرخواهی مقامات و مجازات عاملان این جنایت اسف‌بار هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول