اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اقدام استکبار در اهانت به پیامبر (ص) سبب اتحاد جوامع اسلامی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که اهانت به پیامبر (ص) سبب اتحاد جوامع اسلامی شده است.

اقدام استکبار در اهانت به پیامبر (ص) سبب اتحاد جوامع اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رحیم زمانی در مراسم افتتاح مدرسه ابتدایی شهیدان تقی‌پور شهرک پیام کهریزک ضمن محکومیت اهانت به پیامبر اعظم (ص)، رسول مکرم اسلام (ص) را در میان انسان‌ها رحمةللعالمین دانست و گفت: دشمنان اسلام باید بدانند اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص) نه تنها از عزت پیامبر نمی‌کاهد بلکه سبب نزدیک‌تر شدن جوامع اسلامی به همدیگر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه این اهانت‌ها سبب روی آوردن هرچه بیشتر آزادی‌خواهان جهان به اسلام شده است، بیان داشت: امروز مسلمانان نیز به پیشرفت‌های خود پی برده‌اند.

زمانی در ادامه تولید علم را یکی از راه‌های پیشرفت کشورهای اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمنان اسلام در برهه‌های مختلف و با تلاش و کوشش و توطئه‌های فراوان به‌دنبال این است که کشورهای اسلامی از پیشرفت و توسعه برخوردار نشوند چرا که آن‌ها نمی‌خواهند با پیشرفت جامعه اسلامی فرهنگ ناب الهی در جهان انتشار یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: آنها در تلاش هستند تا به‌ وسیله هر ابزاری جلوی پیشرفت کشورهای اسلامی را گرفته و مانع نشر فرهنگ الهی در دنیا شوند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان اسلام همه توان خود را به کار بسته بودند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را بگیرند اما علی‌رغم همه توطئه‌های آنها به فضل خدا از لحاظ پیشرفت و تولید علم در جایگاه خوبی قرار داریم.

زمانی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) بیان داشت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) در روایتی فرمودند «خداوند به چهار گروه از افراد در راه علم پاداش می‌دهد که شامل آموزگاران، شنوندگان، سئوال‌کنندگان و دوست‌داران علم می‌شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه مادر شهیدان والامقام تقی‌زاده را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: شما از گروه چهارم یعنی دوست‌دار علم هستید که با ساخت این مدرسه در اعتلای ایرانی سربلند تلاش و کوشش کردید.

این گزارش حاکی است، مراسم افتتاح مدرسه ابتدایی شهیدان تقی‌پور با حضور محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ری در شهرک پیام کهریزک برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول