اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

اتحاد جهان اسلام کاخ ستمگران را ویران می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اگر مسلمانان جهان متحد بودند هرگز دشمن چنین یاغی نمی‌شد و اتحاد آنان می‌تواند کاخ ستم را ویران کند.

اتحاد جهان اسلام کاخ ستمگران را ویران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی سجادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی درمیان، اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی رتبه نخست رضایت‌مندی مردمی را بین 60 دستگاه اجرایی استان در سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی عزت، سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان را محصول نفی ستمگران و حرکت در خط ولایت و اسلام ناب دانست و ادامه داد: هر کجا که جامعه اسلامی فقیر گشته و ستمگران بر سرنوشت مسلمانان حاکم شده‌اند، علت آن زمامداری حکام نالایق و برده‌صفت نظام سلطه در بلاد اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، با اشاره به کشتار مسلمانان عراق، فلسطین، افغانستان و بحرین به دست دژخیمان آمریکایی، صهیونیستی و منافقان وابسته به آنان تصریح کرد: نظام سلطه با حربه‌هایی چون ایجاد تفرقه، درگیری‌های فرقه‌ای و جنگ‌های عقیدتی از دیرباز سعی در تسلط بر مردم به ویژه مسلمانان داشته است.

سجادی علت توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را نشانه وحشت استکبار از قدرت بیداری اسلامی و رشد جریان اسلام‌خواهی در غرب برشمرد و اضافه کرد: اگر سران کشورهای اسلامی به ویژه مدعیان کلیدداری و پرده‌داری مسجدالحرام و مسجدالنبی در کنار مسلمانان و جریان بیداری اسلامی قرار می‌گرفتند، دشمن هرگز جرأت جسارت به پیامبر (ص) را نداشت.

وی گفت: امید است همچنان که جهان کفر برای ضربه زدن به اسلام و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام متحد شده است، مسلمانان جهان نیز با توسل به حبل‌المتین الهی برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های سخت و نرم دشمن متحد شوند.

در پایان از زحمات محمد اصغرزاده تقدیر به عمل آمد و ابوذر احمدی به عنوان رئیس جدید دامپزشکی درمیان معرفی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول