اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

انسجام و اتحاد رمز مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: انسجام و اتحاد بین مرم و مسئولان رمز مقابله با تحریم‌های دشمن است.

انسجام و اتحاد رمز مقابله با تحریم‌ها است

مصطفی شاه‌محمدی در حاشیه دیدار با تعدادی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی تاکنون انواع تحریم‌ها و فشارهای ناکار‌آمد را پشت سر گذاشته، اظهار کرد: استکبار و غرب در تلاش هستند تا با انواع ترفند‌ها و حیله‌گری‌ها ایران اسلامی را از مسیر خود خارج کرده و سبب یأس ملت از آرمان‌های متعالی اسلامی شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: ایستادگی و جانفشانی ملت تا به امروز موجب شکست و خفت دشمنان و یاوه‌گویان عالم شده است.

وی با بیان اینکه هوشیاری مردم ایران در برابر توطئه‌ها عامل تمام پیروزی‌ها و پیشرفت‌های چشم‌گیر کشور است، تصریح کرد: ملت باید این روحیه ایستادگی و عزم راسخ خویش را تا فتح قله‌های عزت و جاودانگی در سراسر جهان همچنان حفظ کند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: اتحاد و انسجام زمینه‌ساز برطرف شدن تمام این مشکلات و دغدغه‌ها است.

شاه‌محمدی بیان کرد: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی لازم است که از ظرفیت و توان حد‌اکثری خویش برای مقابله با تحریم‌ها و کمک به افزایش اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره یار و مدافع ملت‌های مظلوم در سراسر جهان است و با یاری معنوی آرام‌بخش درد‌های آنان بوده، عنوان کرد: نظام اسلامی امروز نیز با قدرت و اراده سترگ برابر دژخیمان و حکومت‌های مستکبر عالم ایستادگی می‌کند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به استعداد‌ها و انگیزه‌های ویژه در دانش‌آموزان و نوجوانان بسیجی کشور، عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی امروز نماد ایستادگی برابر جنگ نرم و شبیخون ضد ارزشی دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: توجه بیشتر و نگاه عملی‌تر مسئولان به حوزه دانش‌پژوهی و کشف استعداد‌های نوجوانان و جوانان امری مهم است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: امید به آینده در راستای اقتدار و پیشرفت در کشور است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول