اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار میاندرود:

توهین به پیامبر(ص) به اتحاد بیشتر امت اسلام انجامید

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار میاندرود با اشاره به توهین فیلمساز آمریکایی به پیامبر اسلام، این کار را موجب اتحاد بیشتر در بین امت اسلامی دانست.

توهین به پیامبر(ص) به اتحاد بیشتر امت اسلام انجامید

محمد اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر احترام، ادب و نکوداشت انسان‌ها، این اقدام‌های غربی‌ها را بی‌خردانه و در جهت خوی استکباری آنها دانست.

معاون فرماندار میاندرود با اشاره به اهانت‌هایی که در این سال‌ها نسبت به دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی روا داشته می‌شود، افزود: دشمنان این کارها را با هدف ایجاد تفرقه بین ادیان الهی انجام می‌دهند اما انسان‌های عاقل حتی در غرب هرگز فریب این کارهای تخریبی را نمی‌خورند.

وی خشم ملت‌های اسلامی پس از این اقدام موهن را یک عکس‌العمل طبیعی دانست و تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی اذهان عموم مسلمین بیدار شده است و دیگر تاب بی‌حرمتی به مقدسات خود را ندارند.

معاون فرماندار میاندرود خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام توهین به پیروان دیگر مکاتب الهی نکوهش شده است و این نشان از اوج خردمندی در اسلام دارد اما دریغ از یک چشم بینا و گوش شنوا در مکاتب غربی برای دیدن این ارزش‌های انسانی که در دین اسلام به وفور یافت می‌شود.

اسفندیاری با تاکید بر ضرورت اتحاد بیشتر مسلمانان در برابر این هتاکی‌ها تصریح کرد: با وجود اعتراض‌‌های مردمی در کشورهای مختلف به خواست الهی توهین به پیامبر(ص) به اتحاد بیشتر امت اسلام انجامیده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول