اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان:

اتحاد مسئولان کمر توطئه‌ را می‌شکند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان گفت: اتحاد و انسجام مسئولان در شرایط کنونی کمر توطئه را می‌شکند زیرا ایجاد اختلاف از اهداف برنامه‌ریزی شده دشمن است.

اتحاد مسئولان کمر توطئه‌ را می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: اتحاد و برادری مسئولان با مردم تا به امروز افتخارات و پیشرفت‌های مختلفی را برای کشور به همراه آورده است.

مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان اضافه کرد: تعامل راهگشا و دوری از اختلافات موجب می‌شود که دشمنان دچار هراس شده و از اهداف و مقاصد خویش پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه مظهر قدرت و اراده نظام اسلامی شهدا هستند، تأکید کرد: باید امروز تلاش کنیم تا عرصه آبادانی و سازندگی همه‌جانبه کشور مهیا شده و مردم احساس رضایتمندی بیشتری داشته باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی در همه حال بر عهده آحاد ملت و جوانان بوده و همه برای تحقق این مهم باید جهاد کنند.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول