اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اتحاد مهمترین سلاح در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج حفظ وحدت و انسجام داخلی را مهمترین سلاح در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های غرب عنوان کرد.

اتحاد مهمترین سلاح در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن اهانت کشورهای غربی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: موج بیداری اسلامی و تقویت اتحاد و انسجام مسلمانان در کشورهای اسلامی همگی موجب یأس و درماندگی بیشتر استکبار و صهیونیسم جهانی شده و آنان برای برون‌رفت از انزوا و رفع مشکلات اجتماعی در کشورهایشان دست به انحراف افکار عمومی می‌زنند.

وی افزود: توطئه‌ها نقشه‌های شوم جبهه استکبار هیچگاه علیه مسلمانان تمام‌شدنی نیست و اهانت‌های آنان به مقدسات اسلامی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بدون شک مسلمانان هیچگاه اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلامیشان را نخواهند بخشید و آنان را به اشدّ مجازات خواهند رساند.

ماموستا مجتهدی از اتحاد مذاهب مختلف اسلامی به عنوان مهمترین سلاح در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های کشورهای غربی نام برد و اظهار داشت: جبهه استکبار روزبه روز در حال انزوای بیشتر بوده و سنگرهای خود را در کشورهای اسلامی از دست می‌دهد.

وی افزود: پیروزی مسلمانان در چندین کشور اسلامی علیه مزدوران و عوامل استکبار و گسترش موج بیداری اسلامی تا قلب اروپا و آمریکا همگی نشانگر ضعف و درماندگی کشورهای غربی در برابر مسلمانان بوده و همین امر موجب عصبانیت آنان شده است.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار بیداری و عزت مسلمانان بوده و مردم مسلمان کردستان نیز همگام با دیگر هموطنان خویش همواره برای دفاع از ارزش‌های والای اسلامی پیش قدم بوده و خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جبهه غرب با انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها به جنگ با مردم مسلمان و متحد ایران اسلامی آمده است لذا باید با تمام توان و حفظ انسجام و همدلی در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و به دشمنان اجازه توطئه‌افکنی ندهیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته نیروی انتظامی به خادمان این عرصه خواستار مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم با نیروهای تلاشگر نظامی و انتظامی در استان شد.

ماموستا مجتهدی از امنیت به عنوان یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی یاد کرد که باید همه مردم با تمام توان در حفظ و ارتقای آن بکوشند.

وی افزود: ناامنی و عدم آسایش در هر جامعه‌ای زمینه‌ساز مشکلات و ناهنجاری‌های مختلفی خواهد بود لذا باید همواره این مهم مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه همگام با دیگر شهرستان‌های کردستان در اجتماعی دشمن‌شکن و با سردادن شعارهایی دینی و عقیدتی بار دیگر اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند و خواستار مجازات شدید اهانت‌کنندگان شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول