اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم و ششم لیگ تکواندوی کشور

تیم هیئت تکواندو قزوین صاحب یک شکست و یک پیروزی شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قزوین گفت: تکواندوکاران این استان در هفته‌های پنجم و ششم لیگ دسته یک تکواندوی باشگاه‌های کشور صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

تیم هیئت تکواندو قزوین صاحب یک شکست و یک پیروزی شد

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها که با عنوان یادواره جام شهید حسن تهرانی در خانه تکواندو تهران برگزار شد، تکواندوکاران استان قزوین در دیدار نخست خود با نتیجه شش بر دو بازی را به تیم الماس‌بتن همدان واگذار کردند، اما در بازی هفته ششم خود موفق شدند تیم مؤسسه آموزش عالی زند فارس را شکست دهند‌.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تیم آموزش عالی زند فارس نخستین پیروزی تیم هیئت تکواندوی قزوین در این رقابت‌ها بود، عنوان کرد: روند دیدارهای تکواندوکاران قزوینی با کسب این پیروزی در بازی‌های آینده به مراتب آسان‌تر خواهد شد و آن‌ها می‌توانند با آرامش خاطر بیشتری بازی‌های خود را ادامه دهند.

تقی‌پور اضافه کرد: با کسب این نتایج تیم هیئت تکواندوی قزوین با یک پیروزی و یک شکست با کسب  سه امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم در خانه تکواندوی تهران پیگیری می‌شود.

تقی‌پور افزود: در هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور جام نقش جهان به مصاف تیم‌های الماس همدان و مجتمع آموزشی عالی زند فارس می‌رود.

وی ابراز کرد: تیم هیئت تکواندوی قزوین در این رقابت‌ها که با حضور دوازده تیم در خانه تکواندو تهران پیگیری می‌شود در مکان هشتم رده‌بندی قرار دارد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین با اشاره به قهرمانی تیم تکواندوی نونهالان دختر این استان در رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور گفت: نونهالان دختر استان قزوین با شایستگی و کسب 25 امتیاز بالاتر از تیم‌های مدعی گیلان و مازندران توانستند این عنوان را به خود اختصاص دهند.

وی همچنین با کسب عنوان سومی تیم تکواندوی جوانان دختر استان قزوین در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های تکواندوی کشور اشاره کرد و افزود: در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم دور رفت این رقابت‌ها بانوان تکواندوکار استان قزوین با پیروزی مقابل تیم‌های کاشان و اصفهان و شکست مقابل خودرو وفا تهران با کسب 11 امتیاز عنوان سومی را به دست آوردند.

وی روند رو به رشد تکواندوی بانوان استان قزوین در سال‌های اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کسب عناوین قهرمانی رقابت‌های کشوری و همچنین موفقیت در لیگ‌های بانوان خود نشان از پیشرفت روزافزون ورزشکاران بانوی این استان در رشته تکواندو دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول