اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب سهمیه مسابقات جهانی

تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: تکواندوکاران زنجانی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی پومسه بانوان و کیوروگی آقایان در اردوی تیم ملی به سر می‌برند.

تکواندوکار زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشورمان در دو بخش پومسه بانوان و کیوروگی آقایان برگزار می‌شود.

ابوالفضل خدایی افزود: کلثوم مدد خانی، سونا رزاقی در رده سنی بزرگسالان و نرگس مینا خانی در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی پومسه کشورمان هم اکنون حضور دارند.

وی تصریح کرد: این اردو برای اعزام برترین‌های کشور به مسابقات جهانی پومسه بانوان برگزار می‌شود که این نفرات پس از برگزاری مسابقه درون اردویی اعلام می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: در بخش کیوروگی نیز وحید عیسی بیگلو تنها نماینده زنجان در رده سنی بزرگسالان است که به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: عیسی بیگلو در صورت جلب رضایت کمیته فنی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

خدایی در خصوص سوابق مدال‌های برون مرزی این نفرات گفت: مددخانی در مسابقات جهانی دانشجویان برای کشورمان مدال کسب کرده است و مدال طلا و نقره آسیایی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است و از سوی دیگر سونا رزاقی نیز مدال طلای مسابقات آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: مینا خانی برای نخستین بار است که در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی شرکت می کند که برای آن آرزوی موفقیت می کنیم و عیسی بیگلو نیز در مسابقات بین المللی هلند برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و صاحب مدال شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول