اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم استقلال قائمشهر:

شرایط حضور استقلال قائمشهر در لیگ آزادگان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال لموک قائمشهر گفت: شرایط حضور استقلال لموک قائمشهر که در لیگ برتر فوتبال مازندران حضور دارد و در لیگ آزادگان فراهم می‌شود.

شرایط حضور استقلال قائمشهر در لیگ آزادگان فراهم می‌شود

ابراهیم مرادی سرمربی جوان تیم استقلال لموک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: بازی خوب و منطقی را مقابل دریای بابل انجام دادیم و نشان دادیم که ادعای صعود را داریم و مزد این بازی را با گل‌های خوبی که به ثمر رساندیم گرفتیم.

وی در ادامه افزود: نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود دریای بابل رقم خورد که در نیمه دوم با هم‌اندیشی و روحیه خوب بازیکنانم توانستیم دو گل را به ثمر برسانیم.

مرادی بیان داشت: تا به اینجا بازیکنان خوب و آینده‌داری را به جامعه فوتبال این کشور معرفی کردیم که علیرضا آقاجانی و مجتبی رمضانی از بازیکنان شاخص این تیم بوده که در نساجی مازندران مشغول بازی هستند.

وی ادامه داد: فوتبال یک صنعت بوده و این صنعت بزرگ نیاز به حمایت دارد و این حمایت را باید مسئولان مربوطه برایمان فراهم کنند، می‌بینید که تیم نساجی و سایپا شمال در حال حاضر از حقانیت ورزش فوتبال این استان دفاع می‌کنند.

سرمربی استقلال لموک قائمشهر با بیان اینکه من شاگرد پیشکسوتان این شهر هستم، بیان داشت: اساتید بزرگی در این شهر هستند. آقایان رحیم و نادر دست‌نشان، اسماعیل اسماعیلی، اسفندیار محسنیان، محمد امری و ... از مدیران خواستار این هستیم که به پیشکسوتان ارج نهند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: ما درست است که در لیگ برتر استان مازندران بازی می‌کنیم، ولی قول می‌دهم که پس از سایپا شمال دومین تیمی باشیم که در رقابت‌های لیگ آزادگان حاضر شویم و مطمئنا راه سختی را در پیش خواهیم داشت؛ ولی با همدلی و یکی شدن این راه دشورا را پشت سر     می‌نهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول