اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی خبر داد

برگزاری 114 کارگاه آموزشی برای ماموران مالیاتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان امور مالیاتی گفت: در پنج سال گذشته 114 کارگاه آموزشی برای ماموران مالیاتی کشور برگزار شده است.

برگزاری 114 کارگاه آموزشی برای ماموران مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا یوسفی ظهر امروز در کارگاه آموزشی مالیاتی استان زنجان، اظهار کرد: تقویت همکاران مالیاتی در عرصه‌های مختلف از برنامه‌های مورد توجه سازمان امور مالیاتی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برگزاری کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های سازمان برای ارتقای کارمندان است، افزود: برای افزایش آگاهی کارمندان برای مواجه به مودیان مالیاتی برگزاری چنین کارگاه‌هایی از ضروریات محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان امور مالیاتی بر ضرورت به روزرسانی اطلاعات کارمندان امور مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت:‌ هر ساله آزمون تعیین سطح برای کارمندان سازمان در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور ارتقای دانش کارمندان و همکاران این حوزه است، افزود: آزمون تعیین سطح از سه سال گذشته آغاز شده و هر روز این پروسه کامل‌تر شده است.

یوسفی با بیان اینکه نظام جامع آموزشی از سوی سازمان امور مالیاتی تعریف شده است، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های این نظام برای پنج سال آینده نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی کشور تنها سازمانی است که برای اجرای 802 دوره آموزش و پودمانی مجوز دارد، افزود:‌ یک میلیون نفر ساعت آموزشی حضوری از سوی این سازمان با ظرفیت‌های داخلی برگزار شده است.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان امور مالیاتی از برگزاری پودمان اجباری ارزش افزوده برای کارکنان دولت خبر داد و گفت: این پودمان‌ها برای کارکنان دولت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های اختصاصی با توجه به ظرفیت‌های مجموعه‌های مختلف برگزار می‌شود، یادآور شد:‌ برگزاری دوره‌های اختصاصی از برنامه‌های سازمان است.

یوسفی از برگزاری آزمون تعیین سطح برای همه همکاران امور مالیاتی خبر داد و گفت: ماندن در پست قیلی نیز منوط به کسب امتیاز لازم در آزمون تعیین سطح است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول