اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور فردوس خبر داد

افزایش 3 رشته کارشناسی ارشد در پیام ‌نور فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس از افزایش 3 رشته کارشناسی ارشد به تعداد رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

افزایش 3 رشته کارشناسی ارشد در پیام ‌نور فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی اخگری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس اظهار کرد: این دانشگاه از سال 72 فعالیت خود را با 70 دانشجو و دو رشته تحصیلی آغاز کرد و در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

وی تعداد رشته‌های دانشگاه پیام نور فردوس را 40 رشته اعلام کرد و گفت: در حال حاضر رشته کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری در این دانشگاه تدریس می‌شود و از بهمن‌ماه سال جاری نیز سه رشته دیگر کارشناسی ارشد شامل روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و مدیریت نیز به تعداد رشته‌های دانشگاه پیام نور فردوس افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور فردوس از وجود 8 هزار جلد کتاب در کتابخانه این دانشگاه خبر داد و افزود: در این کتابخانه همچنین تحقیقات اساتید و دانشجویان نیز موجود است.

اخگری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از 2 هزار و 800 دانش‌آموخته داشته است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور فردوس در حالی وارد بیستمین سال تاسیس خود می‌شود که هم‌اکنون تعداد رشته‌های تحصیلی آن از مرز 40 رشته نیز گذشته است.

وی یادآور شد: این دانشگاه دارای هشت نشریه دانشجویی فعال، دو واحد بسیج دانشجویی خواهران و برادران، کانون‌های هلال‌احمر، قرآن و عترت، تئاتر و چند انجمن علمی دانشجویی است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول