اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

هدف از آمدن و رفتن‌ مدیران خدمتگزاری به مردم است

خبرگزاری فارس‌: امام جمعه کرمانشاه گفت: هدف از آمدن و رفتن مدیران خدمت کردن به مردم است.

هدف از آمدن و رفتن‌ مدیران خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با محوریت اخلاق که در محل فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال انسان‌ها را خلق کرد که مراحل بندگی و عبودیت به خالق خویش را طی کنند.

علما افزود: انسان‌ها می‌توانند با بندگی محض به کمال و جود الهی نائل شوند و طعم لذت بندگی که همانا عزیز شدن در درگاه خداند متعال است را بچشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ارزش والای انسانی تصریح کرد: خداوند متعال انسان را اشرف مخلوقات خلق کرد، چراکه همین انسان است که می‌تواند قله‌های کمال را با بندگی خود طی کند.

وی هدف از آمدن و رفتن مدیران را خدمت کردن به مردم عنوان کرد و گفت: خداند متعال ابزار سعادت انسان‌ها را با تقوا‌، احسان و خدمتگزاری فراهم کرده است‌.

امام جمعه کرمانشاه همچنین دین مبین اسلام را کامل‌ترین دین خدا عنوان کرد و گفت: اسلام در کوچک‌ترین و ریزترین مسائل احکام خاص خویش را صادر کرده است، پس رجوع به عقل اعتباری و شرع است که توسعه و تعالی بشر را فراهم می‌کند.

علما در پایان ماندگاری آثار عمل و رفتار انسان‌ها را بهترین و زیباترین شرط حلقه اتصال بنده به خالق خویش عنوان کرد و گفت: خداوند متعال سفره پهنی را برای بندگان خود خلق کرده است که استفاده از این سفره لذت‌ بندگی و عبودیت است‌.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول