اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دامغان:

600 دانش‏آموز دامغانی زیرپوشش مدارس امین قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: 600 دانش‏آموز شهرستان دامغان با افتتاح مدارس امین در این شهرستان تحت پوشش این مدارس قرار گرفتند.

600 دانش‏آموز دامغانی زیرپوشش مدارس امین قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی امانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دومین مدرسه امین در آموزشگاه پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی دامغان اظهار داشت: یکی از برنامه‏ها و سیاست‏های وزارت آموزش و پرورش، گسترش مدارس امین در سراسر کشور بوده که سهم شهرستان دامغان از مدارس امین در سال تحصیلی جدید، دو مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس ابتدایی دخترانه مرصع یزدانی و پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی، دو مدرسه‏ای هستند که مدرسه امین در آنها راه‏اندازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: تربیت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‏آموزان از مهم‏ترین اهداف راه‏اندازی مدارس امین در شهرستان دامغان است.

امانی یادآور شد: مدارس امین با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و حوزه علمیه دامغان و با حضور دو روحانی در هر یک از این مدارس، فعالیت رسمی خود را در سال تحصیلی 91 ـ 92 آغاز کردند.

امام جمعه موقت دامغان، روحانیت، مسئولان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، اولیا و مسئولان آموزشگاه‏های ابتدایی پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی و دخترانه مرصع یزدانی در آیین افتتاح رسمی مدارس امین در دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول