اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

غدیر سند ماندگار تشیع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: غدیر شناسنامه، ماهیت و سند ماندگار تشیع است.

غدیر سند ماندگار تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمدره، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در جلسه ستاد دهه ولایت این شهرستان با بیان اینکه ماجرای غدیرخم سبب خوشحالی و مسرت مسلمانان راستین شد، اظهار داشت: در این بین دشمنان از این رویداد دچار یأس و ناامیدی شده و از هر توطئه‌ای برای به هم زدن اتحاد مسلمانان استفاده کردند.

وی افزود: دینی که در کنار آن ولایت و رهبری شخصی لایق، مدیر و مدبر باشد، در آن صورت همواره در برابر دشمنان پیروز شده و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه بیشتری برگزار شود، گفت: باید در این راستا برنامه‌هایی نو و جذاب که تاثیرگذاری بیشتری دارند مورد توجه مسئولان امر باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان امر در بهبود بخشیدن به شرایط برگزاری نماز در مساجد و مدارس ابراز داشت: این تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد و اعضای ستاد در بهتر اجرا شدن مراسم نماز در مساجد و مدارس تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت‌الاسلام نورپور با تأکید بر لزوم بسترسازی مناسب برای حضور گسترده جوانان و نوجوان در نمازهای جماعت بیان داشت: حضور جوانان و نوجوانان در نمازهای جمعه و جماعات، سبب ایجاد شوری مضاعف در برپایی نماز و زمینه‌ساز متعالی شدن جوانان و نوجوانان در امور معنوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه غدیر تنها به شیعیان اختصاص ندارد، گفت: حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) والاترین الگو و اسوه برای عالمیان محسوب شده و خطبه غدیر نیز تمامی مبانی توحید، نبوت و خط مشی‌های پیامبر(ص) و شیعه را بیان می‌کند.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه غدیر شناسنامه و حقانیت شیعه و اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نسبت به برگزاری برنامه‌های مناسب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول