اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلخال:

117 طرح خودکفایی در خلخال به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی خلخال گفت: در راستای توانمند‌سازی خانوارهای زیر‌پوشش کمیته امداد، نیمه نخست امسال 117 طرح خودکفایی با اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

117 طرح خودکفایی در خلخال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علی‌قلی‌زاده صبح امروز در جریان بازدید امام جمعه خلخال از کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد توانمند‌سازی خانواده‌های زیر‌پوشش در حوزه اشتغال بوده و در این راستا در خلخال اقدامات اساسی و عملی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون با اجرای این طرح‌ها بیش از یک‌هزار خانواده از زیر‌پوشش کمیته امداد خارج شده و به مرحله خودکفایی رسیده‌اند، افزود: علاوه بر اعطای وام‌های خود‌اشتغالی از سوی کمیته امداد به مددجویان، طرح‌های نظارتی و حمایتی خود را نیز از این خانواده‌ها به طور کامل قطع نمی‌کنیم و دائماً با آنها در ارتباط هستیم.

این مسئول با بیان اینکه طرح‌های خود‌کفایی کمیته امداد در شهرستان خلخال به طور مناسب اجرایی می‌شوند، رسیدن به مرز استقلال اقتصادی، دادن عزت و کرامت به خانواده‌ها، مستقل کردن آنان و کمک به چرخه تولید و اقتصاد کشور را از اهداف اجرای طر‌ح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلخال ادامه داد: با اجرای طرح‌های خودکفایی در این شهرستان تا‌کنون 3 هزار و 417 طرح توسط خانوارهای زیرپوشش این کمیته اجرا شده است.

وی گفت: هم‌اکنون 2 هزار و 339 طرح خودکفایی در مناطق مختلف خلخال در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، باغداری، صنایع دستی و خدمات توسط خانوارهای زیرپوشش این کمیته در حال اجراست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول