اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

اصناف متخلف زرند 1.7 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: در نیمه نخست امسال بازرسان این شهرستان از 4 هزار و 250 واحد صنفی بازرسی کردند و متخلفان در مجموع به مبلغ یک‌میلیارد و 770 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

اصناف متخلف زرند 1.7 میلیارد ریال جریمه شدند

رضا کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند از آغاز مرحله جدید اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی و رسیدگی به تخلفات مربوط به کالا و خدمات اولویت‌دار در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل اکیپ‌های مشترک، بازرسی سرزده از بازار و فروشگاه‌های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت برخی کالاها و خدمات پر مصرف از سوی افراد سودجو در سطح بازار و به منظور اعمال قانون و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات اولویت‌دار از این پس با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کرمی هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار و جلوگیری از کمبودهای ساختگی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز از اجرای این طرح از 420 واحد صنفی مختلف بازدید شد و 42 واحد صنفی متخلف به علت گرانفرشی، عدم درج قیمت و ارائه نکردن فاکتور به مبلغ 102 میلیون و 749 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

فرماندار زرند گفت: در نیمه نخست امسال بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان از 4 هزار و 250 واحد صنفی بازرسی کردند که 257 واحد صنفی متخلف در مجموع به مبلغ یک‌میلیارد و 770 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول