اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی خبر داد

شرکت 28 درصد دانش‌آموزان و معلمان آذربایجان‌غربی در نهضت حفظ قرآن

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: 28 درصد جامعه آماری دانش‌آموزی و فرهنگی آذربایجان‌غربی در اجرای نهضت قرآنی شرکت کرده‌اند.

شرکت 28 درصد دانش‌آموزان و معلمان آذربایجان‌غربی در نهضت حفظ قرآن

کریم سعید شعبان‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته 12 رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن و اذان توسط دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی کسب شده است.

وی با اشاره به این مقام‌ها، ‌تصریح کرد: این افتخارات کسب سه رتبه نخست، کسب یک رتبه دوم و کسب چهار رتبه سوم کشوری در مسابقات قرآن و اذان کشور را شامل می‌شود.

شعبانلو افزود: در راستای طرح ملی نهضت حفظ قرآن در استان در حال حاضر 28 درصد جامعه آماری دانش‌آموزی و فرهنگی استان در این نهضت قرآنی شرکت کرده‌اند که 148 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان را شامل می‌شود و تاکنون برای 28 هزار و 354 نفر گواهینامه قرآنی صادر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی برای دانش‌آموزان اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات و سازمان‌ها می‌کند، خاطرنشان کرد: همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری با معاونت امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی در اجرای طرح حجاب و عفاف از مهم‌ترین این موارد است.

شعبانلو با بیان اینکه در این راستا باید تلاش شود تا موازی‌کاری‌ها کمتر شوند، گفت: گاهی ارگان‌های فرهنگی به دلیل اینکه اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند موازی کاری‌هایی نیز انجام می‌دهند که برای جلوگیری از این امر باید هماهنگی لازم بین این اداره‌کل با سایر دستگاه‌هایی که به نوعی با ما همکاری می‌کنند وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر هم‌پوشانی اقدامات توسط دستگاه‌های متولی این موضوع، اظهار داشت: در این صورت است که می‌توانیم به اهداف آموزش و پرورش درباره دانش‌آموزان که آینده‌ساز کشور هستند برسیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول