اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان:

خطبه غدیر در آن زمان یک جریان‌سازی از سوی پیامبر(ص) بود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: خطبه غدیر یک سخنرانی نبوده و یک جریان‌سازی محسوب می‌شود که پیامبر اکرم(ص) در آن زمان نسبت به این امر اقدام کردند.

خطبه غدیر در آن زمان یک جریان‌سازی از سوی پیامبر(ص) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمدره، ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه ولایت این شهرستان با بیان اینکه واقعه غدیر یک جریان‌سازی است، اظهار داشت: خطبه غدیر یک سخنرانی نبوده و یک جریان‌سازی محسوب می‌شود که پیامبر اکرم(ص) در آن زمان نسبت به این امر اقدام کردند.

وی افزود: در این راستا باید تبلیغات ما در زمینه غدیرخم از سخنرانی و برگزاری جشن‌ها فراتر رفته و به جریان‌سازی تبدیل شود.

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه ما تاکنون نماز عید غدیر را در مصلی‌ها نداشته‌ایم، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه حضور مردم در مساجد برای اقامه نماز عید قربان و عید غدیر همچون نماز عید فطر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه غنی‌ترین منابع ما در مورد غدیر در خطبه غدیر است، تصریح کرد: به غدیر به عنوان یک مرکز تبلیغی برای تشیع نگاه نشده است.

ناصری افزود: ما از ظرفیت محرم و صفر خوب استفاده می‌کنیم ولی نتوانسته‌ایم از جریان غدیر به عنوان یک جریان برای تبلیغ تشیع بهره ببریم.

وی با بیان اینکه رویکرد غدیر رویکرد مردمی است، ابراز داشت: در این راستا باید برنامه‌ها توسط مردم اجرا شود و دستگاه‌های دولتی نیز پشتیبان برنامه‌ها باشند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان به اعتقادها و باورهای دینی ما است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند و وظیفه همگان است که با تمسک و تبعیت از ولایت از گردنه‌ها نجات پیدا کرده و زمینه توسعه و پیشرفت نظام را سبب شوند.

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم تا غدیر مختص به این دهه نباشد و غدیر را طی سال به همگان معرفی کنیم و به این وسیله سعادت خود و دیگران را نیز رقم بزنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول