اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج تأکید کرد

تهیه شناسنامه روستایی با جمع‌آوری اطلاعات

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج بر تهیه شناسنامه روستایی تأکید کرد و گفت: با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه کشاورزی، آب، فاصله روستا از شهر و ... زمینه تهیه شناسنامه روستایی فراهم شود.

تهیه شناسنامه روستایی با جمع‌آوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش نگین کویر فهرج اظهار داشت: دهیاران جوانان را برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی تشویق کنند تا زمینه اشتغال جوانان این منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه دهیاران در راه‌اندازی پارک روستایی اقدامات مناسبی انجام داده‌اند، از اقدام دهیاران و شوراهای اسلامی که در احداث پارک اقدام کرده‌اند، تشکر کرد.

زین‌الصالحین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ریشه‌کنی بی‌سوادی از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا برای ریشه‌کنی بی‌سوادی مشارکت کنند.

فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: افزایش سواد و دانش سبب رشد و توسعه یک منطقه می‌شود.

وی بر تهیه شناسنامه روستایی تأکید کرد و گفت: با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه کشاورزی، آب، فاصله روستا از شهر و ... زمینه تهیه شناسنامه روستایی فراهم شود.

زین‌الصالحین بر تکریم ارباب‌رجوع تاکید کرد و گفت: وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است و باید تمام تلاش خود را برای انجام این وظیفه به کار ببریم.

وی با اشاره به حرکت شن‌های روان در بخش نگین کویر بیان داشت: برای اجرای طرح تثبیت شن‌های روان 250 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول