اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان:

باید از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب استفاده شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار منوجان گفت: باید استفاده از ظرفیت‌های مناسب مساجد، مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و ... را برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مد نظر قرار دهیم.

باید از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم براندیش پیش از ظهر امروز در نشست حجاب و عفاف در این شهرستان اظهار داشت:‌ باید تلاش کنیم با پیشنهادهای سازنده و کاربردی پیش برویم.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدل‌های فرهنگی به وجود آوریم، افزود: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است که کار فرهنگی بزرگی در سطح جهان به وجود آورده است.

براندیش یکی از این پایگاه‌های انقلابی را مسجد ذکر و تصریح کرد: باید استفاده از ظرفیت‌های مناسب مساجد، مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و ... را برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مد نظر قرار دهیم.

وی ابراز داشت: هنگامی که غربی‌ها شاهد پیشرفت تمدن عظیم اسلامی بودند، با ارائه طرحی جنگ میان تمدن‌ها را آغاز کرده و اختلافات قدیمی را شعله‌ور کردند.

معاون فرماندار منوجان گفت: باید در سطح شهرستان یک نقشه راه دقیق تنظیم شود تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

براندیش عنوان کرد: همچنین رؤسای دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف اهتمام جدی داشته باشند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول