اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

زنگ ورزش در مدارس سراسر استان بوشهر نواخته شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، زنگ ورزش در مدارس سراسر استان بوشهر نواخته شد.

زنگ ورزش در مدارس سراسر استان بوشهر نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ ورزش در مدرسه جواد الائمه(ع) بوشهر اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های ورزشی انجام شده در ساعت درس ورزش دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضا جمشیدی با تاکید بر اینکه باید در آموزش و پرورش برنامه راهبردی و مدونی برای ورزش قهرمانی داشته باشیم، افزود: با استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و نرم‌افزار پایه‌ای موجود در آموزشگاه‌ها، می‌توانیم در راستای ورزش قهرمانی به موفقیت برسیم.

وی گفت: هدف‌بخشی به گسترش امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات مدارس برای داشتن محیطی زیبا با داشتن امکانات ورزشی نیز مورد نظر ما قرار دارد.

جمشیدی تصریح کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های نرم‌افزاری ورزشی که همان مربیان ورزش هستند، مورد تاکید قرار دارد که باید در بخش توانمندسازی آنها تلاش کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ورزش در حوزه صدور معنویت و ارزش‌های بالای انسانی است گفت: ما می‌توانیم با برگزاری همایش‌ها، سمینارها و فعالیت‌های ورزشی، محیط فعالیت را به یک آزمایشگاه کوچک تبدیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ورزش یکی از شاخص‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود و ورزش دانش‌آموزی که توجه به آن در ایران طی سالیان اخیر بیش از گذشته شده، علاوه بر تضمین سلامتی، زمینه‌ساز قهرمانی و درخشش بیش از پیش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول