اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری نوجوان مازندرانی:

قرآن پشتیبان همه امور انسان است

خبرگزاری فارس: قاری نوجوان ساروی قرآن را پشتیبان همه امور انسان می‌داند.

قرآن پشتیبان همه امور انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شکیبا علیخانی در مقطع دوم ابتدایی در رشته حفظ قرآن فعالیت دارد.

از نظر وی تمام سوره‌های قرآن زیباست و هیچ سختی در حفظ کردن آیات الهی وجود ندارد و تنها علاقه است که میتوان بهترین فرصت‌ها را برای حفظ قرآن ایجاد کرد.

شکیبا علیخانی در گفت‌وگو با فارس در ساری گفت: معلم و به خصوص پدرم زحمات زیادی در این راستا برایم کشیدند البته در خانواده حافظ نداریم.

وی افزود: تنها از فرمایشات امامان و امام خمینی (ره) و مربیان به قرآن علاقمند شدم و برای ادامه حفظ قرآن اگر در توانم بود حتما دریغ نخواهم کرد که در حال حاضر حدود دو سال است که فعالیت قرآنی دارم و اثرات قرآن را در زندگی خود دیدم و در سال دوم ابتدایی هم یکی دو مرتبه از برکات قرآن بدون آمادگی در درسهایم موفق بوده‌ام.

علیخانی که در پایگاه بسیج ام الفضایل، کانون و مدرسه کارهای قرآنی خود را ادامه می‌دهد، بیان داشت: بیشتر با استاد تمرین داشته و به دوستان هم سن و سال خودم توصیه می‌کنم سعی کنند به سمت قرآن بروند البته با علاقه خود نه به اجبار که در زندگی خیلی تاثیرگذار است و موجب پیشرفت می‌شود.

وی خاصیت قرآن را در زندگی مقابله و مقاوم بودن در برابر سختی‌ها  و مشکلات دانسته و پشتیبان شان در همه امور است.

قاری و حافظ نوجوان مازندرانی ادامه داد: همه سوره ها قشنگی خود را دارند ولی یک سوره که بیش از حد به آن علاقه مندم بینه است چون حفظ این سوره از قرآن برایم بسیار دشوار بوده و به دلیل شیرین بودن سختی‌ها به این آیات علاقه مندم.

این قاری قرآن با بیان اینکه کار قرائت هم می‌کنم، خاطرنشان کرد: به خواهران خود به حجاب تاکید دارم چرا که هیچ ممنوعیتی را بوجود نمی‌آورد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول