اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز تربیت ‌بدنی و ورزش

همایش پیاده‌روی بانوان در گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران گفت: همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش روز پنجشنبه در این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی بانوان در گچساران برگزار می‌شود

عذرا آذریان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان این شهرستان به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم و ایجاد شور و نشاط بین بانوان برگزار می‌شود.

کارشناس امور بانوان فرمانداری گچساران ابراز داشت: بانوان گچسارانی در این همایش پیاده‌روی مسیر پارک لاله «دوستی» تا گلزار شهدای این شهرستان را می‌پیمایند.

آذریان زمان آغاز پیاده‌روی را از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه اعلام کرد و ادامه داد: به افراد شرکت‌کننده در این همایش نیز برگه‌های قرعه‌کشی توزیع و در پایان به نفرات منتخب به قید قرعه جوایزی نظیر البسه ورزشی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی بانوان گچسارانی در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری و دیگر برنامه‌ها، حضور پررنگ بانوان در این برنامه را خواستار شد.

آذریان یادآور شد: امروزه توجه به ورزش بانوان در سطح همگانی و ورزش قهرمانی ضرورت دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران تصریح کرد: این همایش با هدف روی ‌آوردن بانوان به امر ورزش و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

آذریان با بیان اینکه ورزش قهرمانی فضای شور و نشاط و توجه عمومی زنان به امر ورزش به ویژه ورزش همگانی را فراهم می‌کند، افزود: توجه به گسترش این ورزش به ویژه در میان بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ورزش را در ارتقای سلامتی بانوان جامعه بسیار مؤثر دانست و بر حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی تأکید کرد.

کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران شرکت بانوان و دختران جوان در این راهپیمایی را خواستار شد و بر ضرورت گسترش ورزش همگانی در جامعه تأکید کرد.

آذریان بیان داشت: بانوان چون نقش مهمی در تربیت فرزندان خود به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی دارند باید جسم، عقل و تفکر سالم داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول