اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش نماینده خراسان‌رضوی

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در مشهد به پایان رسید

خبرگزاری فارس: با درخشش نماینده خراسان‌رضوی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در مشهد به پایان رسید.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در مشهد به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سمانه باغبان مربی تیم خانه بسکتبال مشهد اظهار کرد: رقابت‌های مقدماتی دور برگشت گروه «ب» لیگ دسته یک بانوان کشور پس از 4 روز با برگزاری 12 مسابقه روز گذشته در مجموعه ورزشی سجاد مشهد به پایان رسید.

مربی تیم خانه بسکتبال مشهد در مورد نتایج به دست آمده نماینده خراسان‌رضوی در این مسابقات، افزود: تیم خانه بسکتبال مشهد در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور پس از کسب دو پیروزی در مقابل تیم‌های شهرداری کرج و هیئت بسکتبال زنجان بازی خود را در مقابل فولاد ماهان سپاهان اصفهان با نتیجه 63 بر 76 واگذار کرد.

باغبان ادامه داد: در آخرین بازی تیم خانه بسکتبال مشهد در این رقابت‌ها  توانست تیم کابل لیان بوشهر را با نتیجه 71 بر 59 شکست دهد و با 18 امتیاز و با دو امتیاز اختلاف نسبت به فولاد ماهان سپاهان اصفهان در جایگاه دوم گروه «ب» لیگ یک بسکتبال بانوان کشور قرار بگیرد و خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی معرفی کند.

مربی تیم خانه بسکتبال مشهد عنوان کرد: در مرحله بعدی این رقابت‌ها که اوایل آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود در دیدار اول به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهیم رفت.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول