اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین از پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان استان و شناخت نفرات برتر خبر داد.

رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان قزوین پایان یافت

علی تنباکوساز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 68 ورزشکار از شهرهای قزوین، اقبالیه، تاکستان و محمدیه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با عنوان یادواره هفت هزار شهید زن کشور در سالن علی‌بن ابی‌طالب شهر محمدیه برگزار شد.

وی افزود: حدیث‌السادات مجابی در فرم «دائوشو و گوئن شو» فاطمه براری در فرم «سن لو» و مبینا رضایی در فرم «جی ین شو» موفق شدند در رده سنی نونهالان بخش تالو عناوین قهرمانی را به دست آورند.

تنباکوساز یادآور شد: حدیثه محمدی در فرم «چانگ چوان و جی ین شو» نیز موفق شد در رده سنی نوجوانان این بخش بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو کشورمان با اشاره به اینکه دنیا قربانی در فرم «چانگ چوان » سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد افزود: پریسا ناصری، الهام بابایی و مریم گلی‌پور نیز دیگر بانوان ورزشکار استان بودند که توانستند در فرم‌های «چانگ چوان و جی ین شو، دائو شو» و «دائو شوسنتی» عنوان‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: سیده‌محدثه افشون، شقایق برخورداری، مریم مولایی، فاطمه صادقی و لیلا شیرمحمدی نیز در قسمت ساندا رده سنی نوجوانان موفق شدند با شکست رقیبان خود عنوان قهرمانی اوزان مختلف را کسب کنند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین با بیان اینکه نصیبه اسدی، فاطمه جعفری و زهره اسدی نیز موفق شدند در رده سنی جوانان عنوان‌های قهرمانی را کسب کنند، افزود : لاله عزیزی، گلچمن بابا، فهیمه رستمی و مهری سعیدی نیز دیگر بانوان ووشوکار استان بودند که موفق شدند در رده سنی بزرگسالان عنوان‌های قهرمانی را به دست آورند.

تنباکوساز خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در قالب تیم منتخب بانوان استان جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود را کسب کردند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول