اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گچساران هیچ سالن اختصاصی برای بانوان ندارد

ضعف زیرساخت‌های ورزش بانوان در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با بیان اینکه یک سالن اختصاصی ویژه بانوان در این شهرستان وجود ندارد، گفت: زیرساخت‌های ورزش بانوان در گچساران ضعیف است.

ضعف زیرساخت‌های ورزش بانوان در گچساران

اسماعیل پناهپوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دین مبین اسلام اهمیت فراوانی برای ابعاد زندگی انسان دارد که یکی از این ابعاد توجه ویژه به ورزش و سلامتی است.

وی افزود: اسلام بدن انسان را بی‌ارزش نمی‌داند زیرا بدن انسان ابزار تکامل روح است و در همین زمینه ورزش می‌تواند سبب تکامل روح و روان آدمی شود.

پناهپوری ادامه داد: ورزش سبب ایجاد تقویت و حفظ سلامتی جسمانی و روانی افراد می‌شود و افرادی که ورزش می‌کنند به طور یقین از سلامتی بیشتری برخوردار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران فرهنگ‌سازی را امری مهم در راه توجه همه مردم به مقوله ورزش دانست و تأکید کرد: ضروری و لازم است که آحاد مردم نسبت به مقوله ورزش توجه جدی داشته باشند و این مقوله را در زندگی روزمره خود سرلوحه قرار دهند.

پناهپوری در خصوص وضعیت ورزش بانوان این شهرستان گفت: در حال حاضر بانوان شهرستان در زمینه ورزش حضور و فعالیتی خوب دارند و بیشتر هیئت‌های ورزشی آنان در حال حاضر فعال هستند.

وی تصریح کرد: نبود یک سالن اختصاصی مشکل اساسی ورزش بانوان شهرستان است و با احداث یک سالن اختصاصی ویژه بانوان بسیاری از مشکلات این قشر رفع خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان گچساران با تأکید بر اینکه احداث یک مجتمع ورزشی ویژه بانوان شهرستان ضروری است، افزود: بسیاری از بانوان گچسارانی تمایل دارند که در زمینه ورزش فعالیت داشته باشند ولی متأسفانه امکانات لازم برای ورزش بانوان در شهرستان وجود ندارد.

پناهپوری با بیان اینکه بسیاری از بانوان شهرستان علاقه دارند که در رشته فوتبال فعالیت داشته باشند ولی مکان مناسب آن وجود ندارد، اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم که برای ساخت یک مجتمع ورزشی ویژه بانوان نهایت همکاری، حمایت و تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول