اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان هرمزگان:

احداث پلاژ بانوان فاقد طرح زیست‌محیطی است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان هرمزگان گفت: همه پروژه‌ها باید قبل از اجرا دارای طرح زیست‌محیطی باشد اما پروژه احداث پلاژ بانوان فاقد این طرح است.

احداث پلاژ بانوان فاقد طرح زیست‌محیطی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مومن‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار بندرعباس، مدیر‌کل حفاظت محیط زیست و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به وظایف سازمان بازرسی یادآور شد: نظارت بر اجرای صحیح قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌های اداری مطابق با اصل 174 قانون اساسی بر عهده این اداره کل است.

وی افزود: در سال‌جاری نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه‌های هرمزگان افزایش یافته است.

مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی شهری از جمله احداث پلاژ بانوان در غرب بندرعباس اضافه کرد: غرب بندرعباس نیز باید همچون شرق این شهر توسعه یابد.

مومن‌آبادی اضافه کرد: سازمان بازرسی از اجرای پروژه‌هایی که رفاه شهروندان را به دنبال داشته باشد حمایت می‌کند اما تاکید می‌کنیم که در اجرای این پروژه‌ها باید مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی رعایت شده و به سلامتی مردم آسیبی وارد نشود.

بازرس کل استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان را آلودگی بخشی از ساحل عنوان کرد و ادامه داد: استقرار صنایع مختلف و اسکله‌های متعدد، تردد شناورها، تخلیه و بارگیری مواد معدنی و فلزی در حاشیه ساحل و نیز ورود آب‌های سطحی و فاضلاب به دریا، نگران‌کننده است و باید همه دستگاه‌های مسئول برای رفع این مشکلات که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، چاره‌اندیشی کنند.

وی اضافه کرد: همه پروژه‌ها باید قبل از اجرا، دارای طرح زیست‌محیطی باشد که پروژه احداث پلاژ بانوان فاقد این طرح است.

مومن‌آبادی تصریح کرد: از طرح‌هایی که منافع عمومی را به دنبال دارد در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه احداث پلاژ بانوان نیازمند بررسی بیشتر مرکز بهداشت و محیط زیست است، افزود: همه باید قانون را بدانند و به خط قرمزهایی که در قانون وجود دارد، توجه کنند.

بازرس کل هرمزگان همچنین خواستار تهیه گزارش کامل مرکز بهداشت و محیط زیست از خطرات آلودگی ساحل شهر بندرعباس به ویژه محل منظور شده برای احداث پلاژ بانوان قبل از هر اقدامی شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول