اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

وزارت ورزش خط‌کش‌گذاری بین ورزش بانوان با آقایان را تغییر دهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه خط‌کش‌گذاری بین ورزش بانوان و آقایان شروع مشکلات در این حوزه است، گفت: جایگاه بانوان و آقایان در ورزش کشور یکی است.

وزارت ورزش خط‌کش‌گذاری بین ورزش بانوان با آقایان را تغییر دهد

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه پرداختن به این موضوع که بین بانوان و آقایان ورزشکار تفاوت وجود دارد، گفت: این امر باعث شده که وزارت ورزش هم بین این دو گروه مرزبندی کند.

وی گفت: در حوزه برنامه‌ریزی مالی و فرصت‌های ورزشی بین زنان و مردان ورزشکار مرزکشی شده است.

حسینی ادامه داد: تنها مرزی که باید در این میان رعایت شود مسائل دینی و اخلاقی است، اگر مرزهای اخلاقی را رعایت کنیم بسیاری از مشکلات حل شده و فاصله‌ای بین ورزش بانوان و آقایان وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به جای رعایت مرزهای دینی اخلاقی، مرز دیگری بین دو گروه بانوان و آقایان ورزشکار ایجاد شده است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: صف‌بندی ورزش بانوان و آقایان مانع بروز و ظهور استعدادهای زنان جامعه در عرصه ورزش می‌شود.

وی یادآور شد: محدودیت‌های اجتماعی و موانع خانوادگی نیز فرصت حضور بانوان ورزشکار را در عرصه اجتماعی گرفته که توقع داریم با رعایت مرزهای اخلاقی و دینی ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود برسد.

این مسئول با بیان اینکه دولت و کارگزاران باید مرزهای مالی بین ورزش بانوان و آقایان را بردارند، افزود: درهمان اندازه که برای ورزش آقایان برنامه‌ریزی مالی می‌شود، این هزینه‌ها نیز باید برای ورزش بانوان لحاظ شود.

حسینی در پایاناذعان داشت: تیم فوتبال دختران ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان در حالی خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کند که هیچ دیدار تدارکاتی نداشته و با وجود اعلام نیاز برای برگزاری چنین دیدارهایی در تهران یا خارج از کشور بازهم نادیده گرفته شد و بانوان کشورمان در حالی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند که دیدار تدارکاتی را انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول