اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناکامی‌ها ادامه یافت

2 شکست سنگین برای بانوان کاراته‌کای قم در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: ناکامی‌های بانوان کاراته‌کای قمی در مسابقات این فصل لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با دو شکست متوالی دیگر ادامه یافت.

2 شکست سنگین برای بانوان کاراته‌کای قم در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از دو باخت متوالی در هفته اول رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور هفته دوم در حالی برگزار شد که تیم بانوان قم باز هم دو شکست دیگر را تجربه کرد و تیم‌های علمدار کربلا و مقاومت بسیج همچنان صدرنشین باقی ماندند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته مسابقات هفته دوم از دور رفت لیگ برتر کاراته بانوان پایان یافت و تیم‌های علمدار کربلا و مقاومت بسیج صدرنشینان گروه اول و دوم همچنان در صدر جدول رده‌بندی جایگاه خود را حفظ کردند و تیم بانوان قم در جدال با رقبای خود نتایج دور از انتظاری کسب کرد.

در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم بانوان کاراته قم حضور دارد تیم کاراته مقاومت بسیج ابتدا هیئت کاراته مرکزی را 17 بر 12 برد و در مبارزه دوم با نتیجه 21 بر 7 از سد مناطق نفت‌خیز جنوب گذشت تا با 12 امتیاز در جایگاه نخست بایستد.

این در حالی است که مناطق نفت‌خیز جنوب 16 بر 11 هیئت کاراته خراسان رضوی را شکست داد و با 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و هیئت کاراته مرکزی 25 بر دو شهرداری شهدای همدان را برد و با شش امتیاز سوم شد.

در رقابت‌های مهم این هفته برای تیم کاراته بانوان قم این تیم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم کاراته بانوان شهرداری شهدای همدان رفت و در نهایت با نتیجه عجیب و دور از انتظار 29 بر صفر به تیم همدانی باخت.

این باخت در دومین دیدار تیم کاراته بانوان هیئت قم در جدال با تیم هیئت کاراته خراسان رضوی هم تکرار شد و این مسابقه نیز با حساب 29 بر صفر به سود حریف پایان یافت تا بدین ترتیب تیم هیئت کاراته قم در انتهای جدول رده‌بندی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول