اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی قم:

پوشش بانوان فروشنده همسان‌سازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم گفت: پوشش بانوان فروشنده باید همسان‌سازی شده و این روند الزامی شود.

پوشش بانوان فروشنده همسان‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیف‌الدین ملکی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش توجیهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها، بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری استان قم که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: ضوابطی از سوی ناجا تعیین شده که به ما اختیار می‌دهد ناهنجاری‌ها را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: ناهنجاری‌ها در پاساژها بیشتر در قالب مزاحمت‌هایی است که خواسته یا ناخواسته انجام می‌شود و برخی کسبه با ایستادن جلوی درب مغازه مزاحمت‌هایی را به وجود می‌آورند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: ویترین برخی مغازه‌ها و بانوان فروشنده‌ از دیگر مشکلات بوده که با همکاری با کسبه و اصناف این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد تحول در روابط گفت: روند اداری در گذشته بر اداره اماکن عمومی حاکم بود ولی اکنون پیگیری مسائل و مشکلات بیشتر به صورت پیامکی و تلفنی انجام می‌شود.

ملکی عنوان داشت: اکنون در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات کارها انجام می‌شود و تعامل خوبی بین اماکن و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

وی یادآور شد: دستورالعمل اداره اماکن عمومی بر اساس ضوابط نیروی انتظامی تنظیم می‌شود بنابراین از ضمانت اجرایی برخوردار بوده و در زمینه برخورد با ناهنجاری‌ها و مصادیق فساد هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم تصریح کرد: کمیسیون نظارت به برخی اختلاف‌نظرها رسیدگی کرده و این اختلافات بررسی و به قانون تبدیل می‌شود و از پشتوانه اجرایی برخوردار است.

وی با اشاره به برخی مباحث جلسه اخیر کمیسیون نظارت گفت: اکنون ویترین شهر تغییر کرده ولی هنوز قابل قبول فرهنگ قم نیست.

ملکی خاطر نشان کرد: پوشش همسان لباس بانوان یکی از مباحث مطرح در این جلسه بود که مصوب شد با دعوت از اصناف پیگیری و پوشش فروشندگان زن همسان‌سازی صورت گرفته و استفاده از این لباس‌ها الزامی شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان قم یادآور شد: اگر کاسبی ضوابط نیروی انتظامی را رعایت نکند تا ابطال پروانه می‌توانیم پیش رویم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول