اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بانوان قمی در دارت قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام تیم دارت بانوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

بانوان قمی در دارت قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‌کنند

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان بانوان دارت‌انداز مدعی کسب عناوین برتر کشور روز جمعه این هفته با یکدیگر پیکار می‌کنند.

وی ادامه داد: انجمن دارت که برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ آقایان و بانوان کشور را تجربه می‌کند، تلاش می‌کند این دوره از رقابت‌ها در سال جاری از نظر کمی و کیفی در سطح بالاتری باشد، به همین خاطر تیمی متشکل از برترین‌های قم را راهی این رقابت‌ها می‌کنیم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: برای همین منظور رقابت‌های زیر گروه لیگ دسته اول و لیگ برتر در هر دو رده آقایان و بانوان طبق برنامه و تقویم برگزار می‌شود تا چهره‌های مستعد و پشتوانه‌های آتیه‌دار شناسایی شوند.

وی ابراز داشت: بعد از برگزاری مسابقات لیگ زیرگروه دارت آقایان که با درخشش نماینده اعزامی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم همراه بود و طی آن محمدعلی روشن‌بین موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، این هفته نوبت بانوان قمی است که افتخارآفرینی کنند.

زمانی بیان کرد: بر همین اساس در ادامه این مسابقات قرار است روز جمعه این هفته نیز رقابت‌های لیگ زیر گروه و دسته اول بانوان در تهران برگزار شود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم عنوان داشت: در این دوره از مسابقات برترین‌های دارت آماتور کشور به منظور راهیابی به لیگ دسته اول به رقابت می‌پردازند و تیمی از هیئت انجمن‌های ورزشی قم نیز راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: مسابقات به صورت بازی 501 دبل انجام خواهد شد که در پایان شش دوره مسابقه در طول سال، چهار نفر از ورزشکاران برتر رنکینگ در فصل آینده در لیگ دسته اول دارت کشور بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول