اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

نخستین پارک بانوان کرمانشاه کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: نخستین پارک بانوان کرمانشاه امروز با حضور استاندار کرمانشاه، شهردار و جمعی از مسئولان در پارک شاهد کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.

نخستین پارک بانوان کرمانشاه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی پارک بانوان کرمانشاه که امروز با حضور استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و جمعی از مسئولان در محل پارک شاهد برگزار شد، اظهار کرد: رکن جامعه خانواده و رکن خانواده زن است که احداث این پارک عامل ایجاد نشاط در بانوان کرمانشاهی و در نهایت در خانواده می‌شود.

هاشمی افزود: شهرداری باید این پارک را به بهترین امکانات و تجهیزات مجهز کند تا بانوان کرمانشاهی با حضور در پارک روحیه بگیرند.

وی بر ایجاد امکاناتی ازجمله کلاس‌های آموزش آشپزی، پزشکان مشاوره، استخر در پارک بانوان کرمانشاه تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: نباید نظرات غیرکارشناسی درباره پروژه‌های اجرایی استان داد، بر روی این پروژه نیز مانند سایر پروژه‌ها کارهای کارشناسی لازم انجام شده است.

بابک قربانی نیز گفت: پارک بانوان برای استفاده بانوان و کودکان زیر 5 سال است. بانوان حدود 50 درصد از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند و و در بسیاری در کشورهای اسلامی پارک بانوان احداث شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: مساحت پارک بانوان 10 هکتار است و برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز احداث این پارک 43 میلیارد ریال است که توسط استانداری تامین می‌شود و زمان بهره‌برداری آن مهر ماه 92 است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول