اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موسسه اسلامی بانوان الکوثر بوسنی:

توجه اسلام به حقوق زنان عامل گرایش بانوان به اسلام در غرب است

خبرگزاری فارس: دبیر مؤسسه اسلامی بانوان الکوثر بوسنی گفت: یکی از عوامل گسترش شگرف اسلام در بین زنان اروپایی و آمریکایی توجه اسلام به حقوق زن در بحث تشکیل خانواده است.

توجه اسلام به حقوق زنان عامل گرایش بانوان به اسلام در غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، مایدا اکویچ در حاشیه  بازدید از غرفه موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس در ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: تشکیل خانواده از دیدگاه اسلام یک فریضه و حادثه‌ای تأثیرگذار در زندگی انسان ‌و جامعه بشری است و اسلام برای تک تک لحظات این امر مقدس برنامه‌ریزی دارد.

وی ادامه داد: برخلاف اسلام، در ازدواج‌های لیبرالی و بدون معنویت شاهد ایجاد یک نوع پوچی در دراز مدت خواهیم بود که به بنیان خانواده ضربه خواهد زد.

دکترای ژنتیک دانشگاه سارایوو ادامه داد: یکی از مهم‌ترین محورهای تلاش آمریکا برای ایجاد تغییرات فرهنگی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، تغییر در وضعیت زنان مسلمان با طرح شعار آزادی زن مسلمان است زیرا آمریکایی‌ها به درستی دریافته‌اند که در صورت موفقیت در ایجاد تغییر در وضعیت زنان جوامع اسلامی به سبک غربی بزرگترین دژ مقاومت جهان اسلام را تصرف خواهند کرد.

وی ضمن بازدید از غرفه موسسه و آشنایی با خدمات آموزشی مشاوره‌ای مرکز«آستان مهر» در حوزه ازدواج با ابراز خرسندی از فعالیت‌های آموزشی در زمینه ترویج ازدواج اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم زنان مسلمان در کشورهای متعدد اسلامی به صورت شبکه‌ای مؤثر به فعالیت بپردازند تا نسل‌های جدید زنان مسلمان نیز در میان هجمه‌های دشمن مورد حمایت فرهنگی قرار گیرند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول