اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور رخ داد

قهرمانی بانوان قزوینی در رقابت‌های کاراته سبک شوتوکان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از قهرمانی تیم کاراته بانوان سبک شوتوکان ساساکی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

قهرمانی بانوان قزوینی در رقابت‌های کاراته سبک شوتوکان

حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور 250 ورزشکار از 6 استان کشور در شهر محمدیه برگزار شد، افزود: در نتایج رده‌بندی تیمی این مسابقات بانوان کاراته کای استان با کسب 49 مدال رنگارنگ قهرمانی را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات بانوان استان موفق شدند 16 مدال طلا، 13 مدال نقره و 20 مدال برنز را به دست آورند.

داوری اظهار کرد: در این مسابقات تیم اصفهان با کسب 6 مدال طلا، 5 مدال نقره و 7 مدال برنز دوم شد و تیم خوزستان با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 16 مدال برنز بر سکوی سومی ایستاد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در ادامه تصریح کرد: فاطمه سبزیکار، نسیم دلخواه و المیرا خوشدل در کاتای تیمی جوانان مقام نخست را کسب کردند.

داوری با اشاره به اینکه در کاتای انفرادی جوانان نیز نسیم لطافت‌خواه عنوان قهرمانی را کسب کرد، افزود: در قسمت کاتای تیمی نونهالان ریحانه شمسینی نیز موفق شد سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

وی خاطر نشان گرد : زهرا کریمی، مریم کبیری، فاطمه منتظری، شیرین موسیوند و نیلوفر میرزایی در قسمت کمیته بزرگسالان عنوان‌های قهرمانی را به دست آوردند.

داوری افزود: مرضیه محمودی، زهرا بی آلایش، مریم موسیوند و زهرا جعفری نیز در قسمت کومیته جوانان توانستند با شکست رقیبان خود بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرند.

دبیر هیئت کاراته استان خاطر نشان کرد : مهدیه موسوی، محدثه رستمی، لیلا برجعلی و مبینا اسکندری نیز توانستند در بخش کومیته نوجوانان این دوره از رقابت‌ها عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

داوری با اشاره به اینکه زهرا موسیوند، مهرناز گروسی، فرشته جعفری و شبنم موسیوند نیز در بخش کومیته بزرگسالان موفق شدند عناوین نایب قهرمانی را به دست آورند افزود : بهاره حاجی محمدی، سحر خدابنده، زهرا جعفری و فهیمه برادرزاده موفق شدند عنوان‌های سومی را کسب کنند.

دبیر هیئت کاراته استان با بیان اینکه شقایق کشاورز، زهرا خدابنده و نرجس نجفی کاراته کاهایی بودند که موفق شدند عناوین نایب‌قهرمانی کومیته رده سنی جوانان را کسب کنند، یادآور شد: در این قسمت فاطمه قدسی و زهرا محبی نیز عناوین سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه فاطمه مکرمی و فاطمه دستجردی عناوین نایب قهرمانی بخش کومیته جوانان را به دست آوردند افزود: یاسمین شفاعتی، رقیه محمدی، نیلوفر ربانی و مریم گلچین دیگر بانوان کاراته کای استان بودند که موفق شدند عنوان سومی این مسابقات را به دست آورند.

داوری تصریح کرد: زهرا گروسی و شکیلا ایرجی‌پور نیز در بخش کومیته نوجوانان صاحب عنوان دومی شدند و سوگند رفیعی، مائده مرادی، فریماه محمدی، نسیم لطافت‌خواه و مریم رنجبر نیز بر سکوی دومی این مسابقات ایستادند.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول