اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور

تیم اسکواش بانوان گلستان نایب قهرمان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش گلستان گفت: تیم اسکواش بانوان گلستان در پایان رقابت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 32 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

تیم اسکواش بانوان گلستان نایب قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی مؤمنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب نایب قهرمانی تیم اسکواش بانوان گلستان در شیراز به کار خود پایان داد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیم اسکواش شیراز با کسب 34 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و گلستان با 32 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم اصفهان نیز در جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

رئیس هیئت اسکواش گلستان گفت: در جریان این دوره از مسابقات تیم گلستان در مقابل سیستان با نتیجه سه بر صفر و در مقابل تیم آذربایجان غربی دو بر یک به پیروزی رسید اما در برابر شیراز و اصفهان مغلوب شد.

مؤمنی خاطر نشان کرد: همچنین نتیجه بازی تیم گلستان مقابل تیم خراسان‌جنوبی به دلیل غیبت تیم خراسان، سه بر صفر به سود تیم اسکواش بانوان گلستان انجامید.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در لیگ برتر فصل جدید اسکواش بانوان ایران امسال دو تیم از گلستان راهی این مسابقات می‌شوند.

رئیس هیئت اسکواش گلستان اعضای تیم اسکواش بانوان گلستان را شامل خدیجه علاءالدین، مطهره یداللهی و ساجده حیدری اعلام و اذعان کرد: سرمربی تیم اسکواش بانوان گلستان علاءالدین و سرپرست تیم اسکواش بانوان گلستان زهرا خورشیدکلایی است.

مسابقات لیگ دسته اول تیم اسکواش بانوان کشور با شرکت هفت تیم برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول