اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

اعطای جهیزیه به نوعروسان نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان از اعطای 41 سری جهیزیه به نوعروسان زیر‌پوشش این نهاد در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

اعطای جهیزیه به نوعروسان نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب صبح امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی ریحانه و شهید مطهری کمیته امداد امام خمینی نهبندان اظهار کرد: همه ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برنامه‌ای با عنوان افتتاحیه مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی توسط کمیته امداد شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: فلسفه و مبنای راه‌اندازی مجتمع‌های شبانه‌روزی(خوابگاه) توسط کمیته امداد تسهیل در امر تحصیل و فراگیری فرزندان مددجو است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان اینکه در کنار رسالت‌ها و ماموریت‌های کمیته امداد بحث تحصیل و علم‌آموزی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: پذیرش و تسهیل مسیر تحصیل فرزندان مددجوی زیر‌پوشش خود اقدامی موثر در عرصه آموزش و فرهنگی محسوب می‌شود.

قریب با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو خوابگاه زیر نظر این نهاد در شهرستان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: 102 دانش‌آموز پسر و دختر مددجویان زیر‌پوشش در این مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی به امر ‌آموزش مشغول هستند.

وی یادآور شد: قبولی دانش‌آموزان این مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی در سال گذشته تحصیلی صد درصد بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان اظهار کرد: 33 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد طی سال جاری در دانشگاه‌های دولتی قبول شدند.

قریب از زیرپوشش بودن و حمایت یک‌هزار و 445 دانش‌آموز و 133 دانشجو طلبه در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی دانش‌آموزان و دانشجویان مبلغی بالغ بر 93 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 41 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اعطا شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد جهیزیه اعطا شده معادل 410 میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان ادامه داد: هم‌اکنون 60 نوعروس زیر‌پوشش شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

قریب افزود: از ابتدای امسال تاکنون شش هدیه ازدواج به ارزش 12 میلیون ریال به فرزندان مددجوی این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول