اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

کمک 250 میلیون ریالی مردم نهبندان در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان در جشن نیکوکاری مبلغی معادل 250 میلیون ریال کمک کردند.

کمک 250 میلیون ریالی مردم نهبندان در جشن نیکوکاری

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: در ابتدا باید از حضور، کمک و مساعدت‌های مردمان خیر و نیک‌اندیش شهرستان به منظور مشارکت در شادی ایتام و نیازمندان تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری تعداد 54 پایگاه در سطح شهرستان تدارک دیده شد، تصریح کرد: از این تعداد هفت پایگاه سیار و 47 پایگاه ثابت بودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از برپایی 30 پایگاه جمع‌آوری کمک در مدارس سطح شهرستان خبر داد و افزود: در نظر داریم تا مبالغ کمک جمع‌آوری شده از پایگاه‌های مدارس را تا عید نوروز بین دانش‌آموزان محروم و نیازمند همان مدارس توزیع کنیم.

قریب با اشاره به اینکه از این تعداد پایگاه 10 مورد نیز توسط بسیج سپاه در سطح شهرستان برپا شده بود، ادامه داد: در تمامی مکان‌های پر جمعیت شهر نهبندان و شوسف و روستاهای پر جمعیت این پایگاه‌ها برپا شد.

وی اظهار داشت: از محل این تعداد پایگاه مبلغی معادل 250 میلیون ریال به طور نقدی و غیر نقدی کمک جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: از هم‌اکنون مبالغ جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود و این مهم تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و در این راستا مددجویان امداد و نیازمندان واقعی شهرستان در اولویت کمک‌رسانی قرار دارند.

قریب با بیان اینکه کودکان و افراد مستضعف جامعه در هر زمان به ویژه در ایام عید نیازمند توجه و نگاهشان به دستان مهربان و یاری‌گر افراد متمکن است، تصریح کرد: در جامعه اسلامی که مردمی مؤمن و خدادوست زندگی می‌کنند باید از ایتام و فقرا دستگیری و حمایت شود که این رسم و راه بزرگان و اولیای خداوند بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه فرهنگ نوع‌دوستی و حمایت از فقرا و ایتام در سطح جامعه اسلامی و این شهرستان به خوبی ترویج و نهادینه شده است، یادآور شد: اما باز هم افراد غنی و متمکن نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه شرکت و از یکدیگر سبقت گرفته و در شادی‌های افراد محروم و فقیر جامعه شریک شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان در ادامه از همکاری و مساعدت آموزش و پرورش و بسیج سپاه شهرستان به منظور برگزاری جشن نیکوکاری تشکر کرد و افزود: خوش‌بختانه در سال جاری مبلغ کمک جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته از رشد فزاینده‌ای برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول